Empresa del sector de la maquinària industrial necessita incorporar de forma permanent en plantilla un/a TÈCNIC/A COMERCIAL que tingui reconeguda la condició legal de persona amb discapacitat.
REQUISITS IMPRESCINDIBLES DE LES PERSONES CANDIDATES: Que hagin acreditat documentalment davant d´alguna de les oficines de treball de la Generalitat que tenen reconeguda legalment la condició de persona amb discapacitat (mínim 33% o superior) compatible amb el desenvolupament de la feina de tècnic/a comercial. Que tinguin una experiència mínima demostrable d´1 any com a comercial visitant a clients del sector industrial. Que tinguin una formació mínima a nivell d´ESO. Que tingui coneixements i que sigui autònom amb l´ús de l´Excel i de bases de dades. Que parli i entengui l´idioma català. Que disposi de permís de conduir B vigent. CONDICIONS LABORALS OFERIDES: Municipi de situació del lloc de feina: SANT JULIÀ DE RAMIS (GIRONA).
Tipus de contracte: laboral indefinit a jornada completa de dilluns a divendres de 8 a 13.30 i de 15 a 18 hores (amb els descansos legals obligatoris).
Retribució mensual bruta: 1714 €.
RESPONSABILITATS: Aconseguir que el client adquireixi tots els productes del portafoli, obtenint dades del clients sobre: producte, proveïdor, consums, data de l´última compra i últim preu pagat, reportant aquesta informació internament a l´empresa. Gestionar eficientment la cartera de clients assignada i contribuir aportant valor als objectius de l´equip de la sucursal (vendes, marges, promoció de productes estratègics, clients estratègics, gestió del deute dels clients esmentats). Planificar la seva agenda de visites a clients. Fer les visites de presentació dels productes, utilitzant les tècniques de venda establertes i les eines (informació, catàlegs, etc.). Coordinar amb el personal d´interior de la sucursal i/o amb la central el seguiment de les ofertes als clients. Reportar al Manager de Sucursal i Director Comercial Regional dels aspectes més rellevants de la seva tasca en el format i terminis establerts (informes de visites, feedback de clients, etc.) i detectar activament oportunitats de desenvolupament. Donar suport en altres tasques als companys de sucursal/detecció d´estalvis de costos en clients.
#J-18808-Ljbffr