El/la tècnic/a d'administració i finances té dependència directa de la Direcció operativa de serveis generals i treballa estretament amb la resta de l'equip de l'área. Desenvolupa funcions en tres àmbits:Gestió administrativa i financera de projectesÀrea de personesCompliment normatiu i gestió d'infraestructuresEn l'àmbit de la gestió administrativa i financera de projectes:Generar pressupostos i justificacions econòmiques de projectes finançats per administracions públiques o altres tipus d'entitats, com fundacions privades: Llegint i interpretant la normativa de la convocatòria pública corresponent, els plecs administratius del concurs obert per l'administració o els encàrrecs de gestió.Extraient implicacions a nivell administratiu i financer dels nous projectes.Preparant el pressupost de cada convocatòria, sota la supervisió i lideratge de la Direcció de l'área de serveis generals.Recopilant tota la documentació i informació de despesa de cada projecte des del seu inici, per a la seva justificació periòdica i final.Monitorant l'adequada gestió administrativa i econòmica dels diferents projectes un cop atorgats.Participar en reunions, sessions de treball o similars organitzades pels finançadors per donar informació sobre diferents projectes.Duent la interlocució quotidiana amb els clients finançadors per a la gestió econòmica dels diferents projectes.Elaborar les justificacions econòmiques, memòries finals o intermèdies de les diferents convocatòries.Fent l'arxiu de tota la documentació, ja sigui en format físic o informàtic.En l'àmbit de l'área de persones:Realitzar tasques vinculades amb les relacions laborals del Llindar.Revisar les nòmines i contractes preparats per la gestoria.Portar el control dels permisos, dies de lliure disposició i vacances del personal.Recollir dubtes i/o incidències de les persones treballadores i portar a terme la gestió oportuna.Planificar, en coordinació amb el proveïdor extern, la prevenció de riscos laborals.Elaborar informes de gestió de personal a demanda de la Direcció operativa de serveis generals.En l'àmbit de compliment normatiu i gestió d'infraestructures:Dur a terme tasques referides a la normativa i el manteniment de les infraestructures del Llindar.Assegurar el compliment de la normativa de protecció de dades i de les normes ISO.Perseguir la resolució d'incidències que tinguin impacte en el funcionament habitual de l'organització.Participar en els processos d'homologació de nous espais per a formació.COMPETÈNCIES REQUERIDES:Domini de les llengües catalana i castellana.Domini d'informàtica a nivell usuari (ofimàtica), en especial Fulls de càlcul.Elevats coneixements de comptabilitat.Coneixements de comptabilitat de costos.Coneixements econòmics i financers.Coneixements de la normativa general de subvencions i procediments administratius.Domini dels procediments de justificació econòmica de convocatòries.Coneixements de nòmines i cotitzacions a la Seguretat Social.
#J-18808-Ljbffr