.En l'àmbit de la gestió administrativa i financera de projectes:Generar pressupostos i justificacions econòmiques de projectes finançats per administracions públiques o altres tipus d'entitats, com fundacions privades, llegint i interpretant la normativa de la convocatòria pública corresponent, els plecs administratius del concurs obert per l'administració o els encàrrecs de gestió.Extraient implicacions a nivell administratiu i financer dels nous projectes.Preparant el pressupost de cada convocatòria, sota la supervisió i lideratge de la Direcció de l'àrea de serveis generals.Recopilant tota la documentació i informació de despesa de cada projecte des del seu inici, per a la seva justificació periòdica i final, garantint en tot moment la correcta imputació d'acord amb les normes de justificació i les directrius internes de l'entitat.Obtenint del programa de gestió tota informació comptable necessària per a dur a terme la justificació econòmica.Monitorant l'adequada gestió administrativa i econòmica dels diferents projectes un cop atorgats i resolent les hipotètiques incidències que es vagin produint.Participant en reunions, sessions de treball o similars organitzades pels finançadors per donar informació sobre diferents projectes, el seu funcionament i la seva justificació.Duent la interlocució quotidiana amb els clients finançadors per a la gestió econòmica dels diferents projectes, resoldre dubtes i incidències i/o respondre requeriments vinculats a la justificació econòmica.Elaborant les justificacions econòmiques, memòries finals o intermèdies de les diferents convocatòries, complint escrupolosament els terminis fixats, incorporant-hi la documentació econòmica que escaigui, amb els formularis normalitzats requerits per cada client finançador.Fent l'arxiu de tota la documentació, ja sigui en format físic o informàtic.En l'àmbit de l'àrea de persones:Realitzar tasques vinculades amb les relacions laborals del Llindar, relacionant-se de forma continuada amb la gestoria que duu la contractació i les nòmines de la plantilla i facilitant-li tota la informació necessària per a la seva elaboració, en especial les incidències mensuals que es produeixen (baixes per malaltia).Revisant les nòmines i contractes preparats per la gestoria i fent-los arribar a les persones treballadores. En el cas dels contractes, a més, recull la signatura de la persona que s'incorpora al Llindar.Portant el control dels permisos, dies de lliure disposició i vacances del personal.Recollint dubtes i/o incidències de les persones treballadores i portant a terme la gestió oportuna per donar-hi resposta.Planificant, en coordinació amb el proveïdor extern, la prevenció de riscos laborals i assegurant-se que tota la plantilla realitza la que és obligatòria per a la posició que ocupa.Preparant i prenent part en l'acollida del nou equip a l'organització, assegurant-se que també hi participen les persones adequades