[Z-65] Tècnic/A Administració I Finances

[Z-65] Tècnic/A Administració I Finances
Empresa:

Fundació El Llindar


Detalles de la oferta

En l'àmbit de la gestió administrativa i financera de projectes:
Generar pressupostos i justificacions econòmiques de projectes finançats per administracions públiques o altres tipus d'entitats, com fundacions privades, llegint i interpretant la normativa de la convocatòria pública corresponent, els plecs administratius del concurs obert per l'administració o els encàrrecs de gestió.Extraient implicacions a nivell administratiu i financer dels nous projectes.Preparant el pressupost de cada convocatòria, sota la supervisió i lideratge de la Direcció de l'àrea de serveis generals.Recopilant tota la documentació i informació de despesa de cada projecte des del seu inici, per a la seva justificació periòdica i final, garantint en tot moment la correcta imputació d'acord amb les normes de justificació i les directrius internes de l'entitat.Obtenint del programa de gestió tota informació comptable necessària per a dur a terme la justificació econòmica.Monitorant l'adequada gestió administrativa i econòmica dels diferents projectes un cop atorgats i resolent les hipotètiques incidències que es vagin produint.Participant en reunions, sessions de treball o similars organitzades pels finançadors per donar informació sobre diferents projectes, el seu funcionament i la seva justificació.Duent la interlocució quotidiana amb els clients finançadors per a la gestió econòmica dels diferents projectes, resoldre dubtes i incidències i/o respondre requeriments vinculats a la justificació econòmica.Elaborant les justificacions econòmiques, memòries finals o intermèdies de les diferents convocatòries, complint escrupolosament els terminis fixats, incorporant-hi la documentació econòmica que escaigui, amb els formularis normalitzats requerits per cada client finançador.Fent l'arxiu de tota la documentació, ja sigui en format físic o informàtic.En l'àmbit de l'àrea de persones:
Realitzar tasques vinculades amb les relacions laborals del Llindar, relacionant-se de forma continuada amb la gestoria que duu la contractació i les nòmines de la plantilla i facilitant-li tota la informació necessària per a la seva elaboració, en especial les incidències mensuals que es produeixen (baixes per malaltia).Revisant les nòmines i contractes preparats per la gestoria i fent-los arribar a les persones treballadores. En el cas dels contractes, a més, recull la signatura de la persona que s'incorpora al Llindar.Portant el control dels permisos, dies de lliure disposició i vacances del personal.Recollint dubtes i/o incidències de les persones treballadores i portant a terme la gestió oportuna per donar-hi resposta.Planificant, en coordinació amb el proveïdor extern, la prevenció de riscos laborals i assegurant-se que tota la plantilla realitza la que és obligatòria per a la posició que ocupa.Preparant i prenent part en l'acollida del nou equip a l'organització, assegurant-se que també hi participen les persones adequades.Elaborant informes de gestió de personal a demanda de la Direcció operativa de serveis generals.En l'àmbit de compliment normatiu i gestió d'infraestructures:
Dur a terme tasques referides a la normativa i el manteniment de les infraestructures del Llindar, assegurant el compliment de la normativa de protecció de dades i de les normes ISO tot mantenint-se al corrent de les novetats o canvis que puguin afectar l'organització.Perseguint la resolució d'incidències que tinguin impacte en el funcionament habitual de l'organització (sinistres, talls de subministres, etc.) ja sigui amb l'equip de manteniment del Llindar o amb proveïdors externs o companyies subministradores.Participant en els processos d'homologació de nous espais per a formació, segons la normativa vigent de les administracions competents.COMPETÈNCIES REQUERIDES COMPETÈNCIES BÀSIQUES I TÈCNIQUES: Domini de les llengües catalana i castellana.Domini d'informàtica a nivell usuari (ofimàtica), en especial Fulls de càlcul.Elevats coneixements de comptabilitat.Coneixements de comptabilitat de costos.Coneixements econòmics i financers.Coneixements de la normativa general de subvencions, procediments administratius i de les específiques de les administracions locals, autonòmiques, estatals, Fons Social Europeu, fundacions privades i d'altres entitats.Domini dels procediments de justificació econòmica de tot tipus de convocatòries, ja siguin subvencions, convenis, contractes o licitacions.Coneixements de nòmines i cotitzacions a la Seguretat Social.Coneixements de programes d'acció social, especialment per a joves.Coneixements de normativa de prevenció de Riscos Laborals.Coneixements de LOPD.Coneixements de plataformes de tràmits de les administracions i altres clients finançadors (Incorpora, GIA i Galileu).Coneixements d'ISO català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional).
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

[Z-65] Tècnic/A Administració I Finances
Empresa:

Fundació El Llindar


Auxiliar Administrativo /A

Empresa del sector audiovisual búsqueda un/a auxiliar administrativo/a para trabajar en la zona de Lliçà d'Amunt y hacer las siguientes tareas: Atención tel...


Desde Domestiko.Com - Barcelona

Publicado 23 days ago

Auxiliar Administrativo/A Contable

Buscamos personas que quieran trabajar en una importante gestoría de Barcelona, en la que aprendan sobre la gestión pública y contable de los ayuntamientos. ...


Desde Domestiko.Com - Barcelona

Publicado 23 days ago

Conference Director Hl507

.Company DescriptionSLS Barcelona, a five-star urban resort of extraordinary experiences, brings a new variety of seaside glamour, indulgence and excellence ...


Desde Accor - Barcelona

Publicado 24 days ago

Saleforce Administrator Consultant - (Al-539)

Descripción About us Compañía altamente experimentada en proyectos de implementación de soluciones de gestión empresarial y transformación digital. Conscient...


Desde Neteris Consulting - Barcelona

Publicado 24 days ago

Built at: 2024-10-03T08:36:22.023Z