Yrl-007 | Back Office Comercial (Anglès I Francès)

Detalles de la oferta

Marlex Human Capital és una empresa líder en Recursos Humans especialitzada en Selecció de Personal.

Comptem amb més de 25 anys d'experiència en el sector i una xarxa de més de 70 oficines, posicionant-nos com una de les 5 firmes líders del país i una de les de més alt creixement en els darrers anys.

Compartim un viatge amb més de 5.000 empreses que confien en els nostres serveis i equips especialitzats.
Descripció de l'oferta

Des de Marlex, estem col·laborant amb una reconeguda empresa ubicada a les rodalies de Girona, dedicada a la producció i el subministrament de material per a professionals de la instal·lació de sistemes de climatització i lampisteria, que actualment cerca incorporar un/a Back Office Comercial de manera estable a la seva organització.
Quina seria la teva missió a l'empresa?

En dependència directa de Gerència, la persona seleccionada es responsabilitzarà de les següents tasques:
Actualitzar i mantenir els registres al sistema (clients nous, tarifes i ràpels, propostes comercials, comandes i albarans, moviments d'estoc entre delegacions, etc.
)Gestió de les comandes i els processos comercials (comunicació directa i fluïda amb els clients, seguiment de les comandes fins a l'entrega, resolució de possibles incidències, gestió del transport, etc.
)Atenció al client (respondre les preguntes i sol·licituds d'informació, gestionar reclamacions, oferir solucions ràpides i efectives, etc.
)Anàlisi i millora (analitzar i reportar possibles oportunitats de millora en els processos comercials i en les operatives diàries en les que el departament participi activament)Col·laboració interdepartamental (facilitar la comunicació entre els departaments implicats en tot el procés comercial, coordinació amb els representants comercials)Què s'ofereix?

- Oportunitat d'ocupar una posició de responsabilitat, polivalent i dinàmica
- On boarding i formació continuada a càrrec de l'empresa
- Potencial de desenvolupament professional en una empresa que es troba en ple creixement
- Disposar dels recursos i el recolzament necessari per a dur a terme la feina en condicions òptimes
- Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats
Requisits

Ets el candidat/da ideal si...
Disposes de formació en comerç internacional, administració, etc.Tens una experiència mínima de 3 anys ocupant una posició igual o similarDemostres bones aptituds comunicatives i una clara orientació al clientEts una persona organitzada, proactiva, comunicativa, analítica i amb esperit d'equipImprescindible domini de l'anglès i el francès (parlat i escrit)
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

? (Busqueda Urgente) Administrativo/A

Empresa especialista en la gestión de la cadena de suministro en el transporte frigorífico en Girona, requiere un/a administrativo/a cuyas funciones son: - G...


Eurofirms - Girona

Publicado 9 days ago

Administrativo /A - Departamento Laboral

Eurofirms selecciona un/a administrativo/a para empresa del sector despachos situada en Sant Feliu de Guíxols. La persona seleccionada desarrollará las sigui...


Eurofirms - Girona

Publicado 10 days ago

Assistant Comercial

Coneixes algú a qui li pugui interessar? Funcions i requisits de la vacant ASSISTANT COMERCIALLes funcions seran: Comercials: visites a clients potencials i ...


Grup Tax - Girona

Publicado 25 days ago

Mail Carrier Assistant - No Experience Required

Explore a World of Career Opportunities as a Mail Carrier with USPSAre you ready to embark on a new career path? The United States Postal Service (USPS), the...


Us Jobs Placement - Girona

Publicado 16 days ago

Built at: 2025-01-08T21:08:10.588Z