Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administrativo/A Bancario Barcelona W36

¿Te encuentras en búsqueda de un nuevo proyecto profesional? Desde el grupo Adecco, estamos seleccionando para un/a importante consultor/a perfil administrat...


Iberempleos - Barcelona

Publicado 13 days ago

Administrativa Sat -

Grupo empresarial con oficinas en Vilafranca del Penedés, para su Dpto. de Asistencia Técnica, especializado en la instalación, reparación y mantenimiento de...


Tecnic Consultores - Barcelona

Publicado 13 days ago

Junior Danish-Speaking Sales Representative (With Relocation Package)

.We are a premier provider of digital marketing services, dedicated to enhancing business success through innovative strategies. Our energetic team utilizes ...


Cross Border Talents - Barcelona

Publicado 13 days ago

Uf694 - Cajerx - Reponedor/A 25Hrs/Sem Sabadell

Introducción:Tus tareas:Cobrar en caja y atención al cliente.Gestionar la disponibilidad de los productos en la sala de ventas.Realizar el control de frescur...


Lidl Supermercados - Barcelona

Publicado 13 days ago

Yf-560 - Recepcionista D'Hotel Amb Discapacitat Mínima Del

Detalles de la oferta

RECEPCIONISTA D'HOTEL AMB DISCAPACITAT - IMPRESCINDIBLE: Certificat de discapacitat mínima del 33%. Experiència mínima d'1 any. CFGS en Allotjaments turístics, Grau en turisme o altres formacions relacionades amb l'atenció al client. Anglès nivell alt. Nivell usuari d'ofimàtica. Es valoraran els coneixements del sistema Opera.
TASQUES: Atenció presencial al client (informació, reclamacions, cobraments, oferiment i venda de serveis), gestió de la disponibilitat de les habitacions.
CONDICIONS: Contracte temporal per substitució d'una baixa de llarga durada. Jornada completa a torns (tarda/nit) disponibilitat per treballar en el torn de nit. Sou brut (14 pagues i 8 hores) 1634,33€.
TASQUES PRINCIPALS: Realitzar el registre de clients, assignant-los habitació i procedint al bloqueig de les habitacions reservades.Conèixer i informar de l'estat, tipus i situació de les habitacions, participant en la coordinació i manteniment d'aquestes.Proporcionar al client tota la informació i els serveis que demani durant la seva estada a l'establiment (serveis externs inclosos), d'acord amb les directrius que marqui l'organització i amb prioritat sobre el treball administratiu.Realitzar el procés de lloguer de caixes fortes, lloguer de tovalloles, als clients, així com el canvi de moneda estrangera.Informar dels canvis d'última hora, com ara canvi d'habitació, extensions d'estada, avaries, etc.REQUISITS: Experiència 12 mesos.Idiomes: Espanyol (parlat superior, escrit superior), Anglès (parlat superior, escrit superior), Català (parlat superior, escrit superior).Competències / coneixements: Sistema Opera.ALTRES CONDICIONS: Contracte laboral temporal (6 mesos).Jornada completa.Salari mensual brut 1634,33€.Altres beneficis: Jornada Completa amb horaris 15:00-23:00/23:00-07:00.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Built at: 2024-11-10T04:45:57.621Z