Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d'una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és: "Soc el que vull ser". En el marc del procés de creixement de la fundació volem incorporar un perfil d'Auxiliar administratiu/va al Servei de Formació de l'entitat.
Responsabilitats:Elaboració de documentació administrativa per la gestió de les accions formatives i programes de formació.Seguiment i arxiu de la documentació.Realització de trucades telefòniques i atenció a alumnes.Altres tasques vinculades amb l'activitat anterior.Competències transversals:Planificació i organització.Comunicació efectiva i empatia.Treball en equip i cooperació.Orientació a la persona usuària i client.Habilitats comercials i de venda.Resolució de problemes.Gestió de l'estrès, flexibilitat i adaptació al canvi.Parlar en públic.Capacitat analítica i autonomia.Capacitat d'aprenentatge.Responsabilitat, ètica i confidencialitat.Competències lingüístiques:Català i castellà (Nivell C1).Bon domini de la gramàtica, puntuació i ortografia.Competències digitals:Coneixements avançats en paquet Office.Requisits:Títol FP de Grau Mig.Grau mig o superior d'administració o estudis similars.Català (parlat superior, escrit superior).Espanyol (parlat superior, escrit superior).Experiència:Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats administratives i coneixements de les eines ofimàtiques de tractament de la informació escrita, la informació numèrica i les dades, així com experiència en tasques de telemàrqueting (desitjable).
Condicions laborals:Contracte laboral indiferent.Jornada completa.Altres beneficis: Salari 16.270,96 € bruts anuals (12 pagues).
#J-18808-Ljbffr