Y375 | Atenció Al Cliente Tienda Y Dpto. Operaciones

Detalles de la oferta

Funcions i requisits de la vacant Atenció al client tienda i dpto. operacionsEmpresa dedicada al transport nacional i internacional, ubicada a Granollers, precisa incorporar una persona per a la botiga i pel departament d'operacions (magatzem).Pel matí, es responsabilitzarà de la botiga realitzant les següents tasques:Atenció al públic i clients.Atenció telefònica i distribució de trucades telefòniques.Promocions i venda de la gama de productes del centre: servei de copisteria (Fotocòpies, Plastificacions, Enquadernacions...); lloguer de bústies; servei de fax i escàner; servei d'embalatge; venda de material d'oficina i d'embalatge.Documentació d'enviaments.Enviaments de diners (western union).Compres de material segons petició de caps de departament.Recepció i distribució del correu.Suport a l'equip del centre.Col·laborar en tot el referent al Sistema de Gestió de Qualitat que li sigui d'aplicació.A la tarda, donarà suport al departament d'operacions en:Garantir la correcta documentació dels paquets.Càrrega i descàrrega de la mercaderia.Auditoria pes/volum de la mercaderia.Documentació d'exportacions i d'enviaments nacionals.Etiquetatge.Recepció de mercaderies de proveïdors.Supervisió i enviament de factures de Duanes.Gestions administratives.Manteniment de les instal·lacions.Requisits:Preferiblement formació complementària àmbit comercial o administració.Es valorarà experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems.Es valorarà coneixement en el maneig de transpalet.Coneixement bàsic de la norma de referència ISO 9001, i com afecta a la gestió global de la organització.Coneixements informàtics a nivell usuari.Domini del català i castellà.S'ofereix:Incorporació setembre.Contracte indefinit.Salari 21.000€ bruts anuals.Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres.Condicions que ofereix l'empresa:Jornada completa.Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres.Perspectiva de la feina: Estable.Previsió d'incorporació: Immediat.Tipus de contracte: Indefinit.Salari: € 21.000€ bruts anuals.Estudis: És valorable Batxillerat amb titulació Batxillerat Humanístic i de Ciències Socials.Experiència laboral: És imprescindible experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems.Nivell d'experiència: Tècnic / Especialista.Anys d'experiència: 2 anys.Altres requeriments: Vehicle propi.Idiomes: Català (C1 - Funcional, Imprescindible), Castellà (C1 - Funcional, Imprescindible), Anglès (B1 - Intermedi, Valorable).#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Back Office Comercial Francés Nativo | Ox-767

Posición ESTABLE con contrato directo con la empresa.Perfil con dotes de comunicación y con orientación al cliente interno y externo.Requisitos:Dominio de EX...


Importante Empresa - Barcelona

Publicado 13 days ago

Retail Stores Associate Ii Ose-035

Become a Part of the NIKE, Inc. TeamNIKE, Inc. does more than outfit the world's best athletes. It is a place to explore potential, obliterate boundaries and...


Nike - Barcelona

Publicado 13 days ago

Customer Service- Barcelona- Inglés Alto

¿Dónde vas a trabajar?Empresa dedicada a la distribución envases de plástico, localizada en el centro de Barcelona.¿Qué harás en tu nuevo puesto?Customer Ser...


Undisclosed - Barcelona

Publicado 13 days ago

(Jt-131) - Online Casino Dutch Customer Support In Barcelona

Experiencia Laboral: Sin experienciaDescripción del Trabajo: Como parte de nuestro equipo de soporte al cliente, tendrás la responsabilidad de:Apoyar a los c...


Job Squad - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-15T23:31:44.866Z