Y375 | Atenció Al Cliente Tienda Y Dpto. Operaciones

Detalles de la oferta

Funcions i requisits de la vacant Atenció al client tienda i dpto. operacions Empresa dedicada al transport nacional i internacional, ubicada a Granollers, precisa incorporar una persona per a la botiga i pel departament d'operacions (magatzem). Pel matí, es responsabilitzarà de la botiga realitzant les següents tasques: Atenció al públic i clients. Atenció telefònica i distribució de trucades telefòniques. Promocions i venda de la gama de productes del centre: servei de copisteria (Fotocòpies, Plastificacions, Enquadernacions...); lloguer de bústies; servei de fax i escàner; servei d'embalatge; venda de material d'oficina i d'embalatge. Documentació d'enviaments. Enviaments de diners (western union). Compres de material segons petició de caps de departament. Recepció i distribució del correu. Suport a l'equip del centre. Col·laborar en tot el referent al Sistema de Gestió de Qualitat que li sigui d'aplicació. A la tarda, donarà suport al departament d'operacions en: Garantir la correcta documentació dels paquets. Càrrega i descàrrega de la mercaderia. Auditoria pes/volum de la mercaderia. Documentació d'exportacions i d'enviaments nacionals. Etiquetatge. Recepció de mercaderies de proveïdors. Supervisió i enviament de factures de Duanes. Gestions administratives. Manteniment de les instal·lacions. Requisits: Preferiblement formació complementària àmbit comercial o administració. Es valorarà experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems. Es valorarà coneixement en el maneig de transpalet. Coneixement bàsic de la norma de referència ISO 9001, i com afecta a la gestió global de la organització. Coneixements informàtics a nivell usuari. Domini del català i castellà. S'ofereix: Incorporació setembre. Contracte indefinit. Salari 21.000€ bruts anuals. Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres. Condicions que ofereix l'empresa: Jornada completa. Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres. Perspectiva de la feina: Estable. Previsió d'incorporació: Immediat. Tipus de contracte: Indefinit. Salari: € 21.000€ bruts anuals. Estudis: És valorable Batxillerat amb titulació Batxillerat Humanístic i de Ciències Socials. Experiència laboral: És imprescindible experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems. Nivell d'experiència: Tècnic / Especialista. Anys d'experiència: 2 anys. Altres requeriments: Vehicle propi. Idiomes: Català (C1 - Funcional, Imprescindible), Castellà (C1 - Funcional, Imprescindible), Anglès (B1 - Intermedi, Valorable). #J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Customer Success Manager

The Company: HP is a Fortune 100 technology company with $58+ Billion in revenue, with over 50,000 employees operating in more than 170 countries around the...


Hewlett Packard - Barcelona

Publicado 13 days ago

Trilingual Account Manager - Dutch Speaking, English And One Other European Language.

Trilingual Account Manager - Dutch Speaking, English and one other European language. Barcelona Trilingual Account Manager - Dutch Speaking, English and one ...


Recruitment Direct - Barcelona

Publicado 13 days ago

Customer Care Specialist (French Market) - Thefork, A Tripadvisor Company

.Customer Care Specialist (French Market) - TheFork, a Tripadvisor Company Barcelona, Spain Join our Movement and Champion Restaurant Culture! At TheFork we ...


Tripadvisor Llc - Barcelona

Publicado 13 days ago

Encargado/A De Asesoramiento Al Cliente

Empresa que opera en el sector de la gran distribución selecciona para un importante desarrollo en el territorio, dedicado al asesoramiento a los clientes. ...


Cinpa - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-16T00:20:33.936Z