[Y375] | Atenció Al Cliente Tienda Y Dpto. Operaciones

Detalles de la oferta

Funcions i requisits de la vacant Atenció al client tienda i dpto.
operacions Empresa dedicada al transport nacional i internacional, ubicada a Granollers, precisa incorporar una persona per a la botiga i pel departament d'operacions (magatzem).
Pel matí, es responsabilitzarà de la botiga realitzant les següents tasques: Atenció al públic i clients.
Atenció telefònica i distribució de trucades telefòniques.
Promocions i venda de la gama de productes del centre: servei de copisteria (Fotocòpies, Plastificacions, Enquadernacions...); lloguer de bústies; servei de fax i escàner; servei d'embalatge; venda de material d'oficina i d'embalatge.
Documentació d'enviaments.
Enviaments de diners (western union).
Compres de material segons petició de caps de departament.
Recepció i distribució del correu.
Suport a l'equip del centre.
Col·laborar en tot el referent al Sistema de Gestió de Qualitat que li sigui d'aplicació.
A la tarda, donarà suport al departament d'operacions en: Garantir la correcta documentació dels paquets.
Càrrega i descàrrega de la mercaderia.
Auditoria pes/volum de la mercaderia.
Documentació d'exportacions i d'enviaments nacionals.
Etiquetatge.
Recepció de mercaderies de proveïdors.
Supervisió i enviament de factures de Duanes.
Gestions administratives.
Manteniment de les instal·lacions.
Requisits: Preferiblement formació complementària àmbit comercial o administració.
Es valorarà experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems.
Es valorarà coneixement en el maneig de transpalet.
Coneixement bàsic de la norma de referència ISO 9001, i com afecta a la gestió global de la organització.
Coneixements informàtics a nivell usuari.
Domini del català i castellà.
S'ofereix: Incorporació setembre.
Contracte indefinit.
Salari 21.000€ bruts anuals.
Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres.
Condicions que ofereix l'empresa: Jornada completa.
Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres.
Perspectiva de la feina: Estable.
Previsió d'incorporació: Immediat.
Tipus de contracte: Indefinit.
Salari: € 21.000€ bruts anuals.
Estudis: És valorable Batxillerat amb titulació Batxillerat Humanístic i de Ciències Socials.
Experiència laboral: És imprescindible experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems.
Nivell d'experiència: Tècnic / Especialista.
Anys d'experiència: 2 anys.
Altres requeriments: Vehicle propi.
Idiomes: Català (C1 - Funcional, Imprescindible), Castellà (C1 - Funcional, Imprescindible), Anglès (B1 - Intermedi, Valorable).
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Back Office Comercial Francés Nativo | Ox-767

Posición ESTABLE con contrato directo con la empresa.Perfil con dotes de comunicación y con orientación al cliente interno y externo.Requisitos:Dominio de EX...


Importante Empresa - Barcelona

Publicado 13 days ago

Retail Stores Associate Ii Ose-035

Become a Part of the NIKE, Inc. TeamNIKE, Inc. does more than outfit the world's best athletes. It is a place to explore potential, obliterate boundaries and...


Nike - Barcelona

Publicado 13 days ago

Customer Service- Barcelona- Inglés Alto

¿Dónde vas a trabajar?Empresa dedicada a la distribución envases de plástico, localizada en el centro de Barcelona.¿Qué harás en tu nuevo puesto?Customer Ser...


Undisclosed - Barcelona

Publicado 13 days ago

(Jt-131) - Online Casino Dutch Customer Support In Barcelona

Experiencia Laboral: Sin experienciaDescripción del Trabajo: Como parte de nuestro equipo de soporte al cliente, tendrás la responsabilidad de:Apoyar a los c...


Job Squad - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-15T23:24:48.653Z