Cerques un projecte administratiu amb valor afegit? Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)? Disposes d'experiència comptable en l'àmbit administratiu? Des de Marlex, estem col·laborant amb una important empresa dedicada a l'elaboració i comercialització de productes carnis, amb presència tant en el mercat nacional com internacional, ubicada a la província de Girona, que actualment té la necessitat d'incorporar al seu equip un/a Backoffice Clients/Finances. Quina seria la teva missió a l'empresa? En dependència directe del/la Cap del Departament, la persona seleccionada s'encarregarà de: Donar suport al Servei d'Atenció al Client i a l'equip de gestors comercials en l'àmbit de la gestió administrativa i les finances. Comparativa de vendes anuals i del preu net. Estadístiques i previsions. Entrada al sistema de la informació de cada client (ràppels, abonaments, penalitzacions, etc). Comptabilització de bancs, confirming, xecs i proveïdors. Tancament mensual de comandes i factures. Gestionar el punt verd nacional i internacional. Control i declaracions. Gestionar el risc dels clients, facturació i reclamacions. Preparar la documentació per les auditories. Què s'ofereix? Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa. Formar part d'una consolidada i reconeguda empresa gironina, líder del seu sector. Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats. Jornada completa i horari de dilluns a divendres. Disposar de les eines i recursos necessaris per dur a terme la feina en òptimes condicions. Requisits mínims Disposes de titulació en ADE, Comptabilitat i Finances o similar. Tens un bon nivell d'anglès (B2 o superior). Acumules una experiència mínima d'entre 3 i 5 anys ocupant una posició similar. Ets una persona compromesa, responsable, rigorosa i amb habilitats comunicatives. Es valorarà positivament aportar experiència prèvia en el sector alimentari. #J-18808-Ljbffr