Cerques un projecte administratiu amb valor afegit? Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)? Disposes d'experiència comptable en l'àmbit administratiu?
Des de Marlex, estem col·laborant amb una important empresa dedicada a l'elaboració i comercialització de productes carnis, amb presència tant en el mercat nacional com internacional, ubicada a la província de Girona, que actualment té la necessitat d'incorporar al seu equip un/a Backoffice Clients/Finances.
Quina seria la teva missió a l'empresa? En dependència directe del/la Cap del Departament, la persona seleccionada s'encarregarà de:
Donar suport al Servei d'Atenció al Client i a l'equip de gestors comercials en l'àmbit de la gestió administrativa i les finances.
Comparativa de vendes anuals i del preu net. Estadístiques i previsions.
Entrada al sistema de la informació de cada client (ràppels, abonaments, penalitzacions, etc).
Comptabilització de bancs, confirming, xecs i proveïdors.
Tancament mensual de comandes i factures.
Gestionar el punt verd nacional i internacional. Control i declaracions.
Gestionar el risc dels clients, facturació i reclamacions.
Preparar la documentació per les auditories.
Què s'ofereix? Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa.
Formar part d'una consolidada i reconeguda empresa gironina, líder del seu sector.
Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats.
Jornada completa i horari de dilluns a divendres.
Disposar de les eines i recursos necessaris per dur a terme la feina en òptimes condicions.
Requisits mínims Disposes de titulació en ADE, Comptabilitat i Finances o similar.
Tens un bon nivell d'anglès (B2 o superior).
Acumules una experiència mínima d'entre 3 i 5 anys ocupant una posició similar.
Ets una persona compromesa, responsable, rigorosa i amb habilitats comunicatives.
Es valorarà positivament aportar experiència prèvia en el sector alimentari.
#J-18808-Ljbffr