Xn-997 - Cap De Sala (Reobertura D'Emblemàtic Hotel Restaurant)

Detalles de la oferta

- Hostelería / Turismo- Barcelona, España- Contrato- Indefinido- Jornada completa- Salario bruto fijo no especificado- Salario variable- 8 inscritos Descripción de la oferta Per a reobertura d'important i emblemàtic hotel - restaurant d'Osona amb nova Gerència i nou equip i amb una cuina basada en productes de proximitat i d'excel·lent relació qualitat/preu, requerim incorporar un/a Cap de Sala, amb experiència demostrada en altres establiments (hotels o restaurants) de la Comarca. En dependència de Gerència, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents: Atenció al client. Organització dels horaris del personal de sala. Distribució de les responsabilitats dels cambrers. Supervisió de la Sala durant el servei. Supervisió del manteniment general de les cartes. Gestió i supervisió de les reserves. Responsable del compliment dels procediments del servei de sala d'acord amb les directrius de Gerència. Supervisió de l'obertura i tancament de caixa. Control i supervisió de la neteja i del correcte manteniment de la sala. S'ofereix: Projecte professional ambiciós, en important establiment hoteler de referència a Osona. Incorporació immediata, estabilitat i projecció laboral en empresa propietaria de vàris establiments hotelers de reconeguda imatge i prestigi. Excel·lent ambient de treball, amb una nova Gerència que aporta àmplia i contrastada experiència en el sector de la Restauració i el sector Hoteler. Horari: De dimarts a divendres i diumenge: fins després del servei de dinar (no s'obre a la nit). Divendres i dissabte: s'obre tant pel servei de dinar com pel servei de sopar. Dilluns: tancat per Festiu setmanal. Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats. Es requereix: Orientació al client i atenció al detall. Bona capacitat de comunicació i habilitat per a organitzar, supervisar i liderar un equip de sala de restaurant. Flexibilitat, iniciativa i actitud proactiva. Experiència demostrable de 3 anys com a Cap de Sala, Encarregat de Sala, Encarregat de Restaurant, Maître o similars en restaurant d'Osona o comarques limítrofes. Residència a Osona o comarques limítrofes. Estudios mínims Es valorarà positivament formació en hostaleria i turisme (no imprescindible). Experiencia mínima Es requereix experiència demostrable de 3 anys com a Cap de Sala, Encarregat de Sala, Encarregat de Restaurant, Maître o similars en restaurant d'Osona. Idiomas mínims Imprescindible: domini del català a nivell natiu o molt avançat i del castellà a nivell avançat. Es valorarà positivament domini de l'anglès (no imprescindible). Contacta con nosotros Etalentum SelecciónSelección de personal #J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Customer Success Manager

The Company: HP is a Fortune 100 technology company with $58+ Billion in revenue, with over 50,000 employees operating in more than 170 countries around the...


Hewlett Packard - Barcelona

Publicado 17 days ago

Customer Support Francia - España

Sobre nosotros En Icnea contamos con más de 20 años de experiencia brindando soluciones digitales de gestión para alojamientos vacacionales. Nuestro nivel ...


Icnea - Barcelona

Publicado 17 days ago

Atención Al Cliente Banca Manresa (Cto. Temporal)

Atención al Cliente banca MANRESA (Cto. temporal) Sector: Banca, Finanzas, Seguros y Consultoría Puesto: Comercial Localidad: Manresa Provincia: Barcelona Es...


Randstad Es - Barcelona

Publicado 17 days ago

Junior Customer Success Manager

Job Summary The Global Tier 1 Global Service & Solution team is focused on enabling the growth of services and solutions sales into HP's 100 largest customer...


Hewlett Packard - Barcelona

Publicado 17 days ago

Built at: 2024-11-20T02:34:36.849Z