Xn-997 - Cap De Sala (Reobertura D'Emblemàtic Hotel Restaurant)

Detalles de la oferta

- Hostelería / Turismo
- Barcelona, España
- Contrato
- Indefinido
- Jornada completa
- Salario bruto fijo no especificado
- Salario variable
- 8 inscritos

Descripción de la oferta Per a reobertura d'important i emblemàtic hotel - restaurant d'Osona amb nova Gerència i nou equip i amb una cuina basada en productes de proximitat i d'excel·lent relació qualitat/preu, requerim incorporar un/a Cap de Sala, amb experiència demostrada en altres establiments (hotels o restaurants) de la Comarca.
En dependència de Gerència, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
Atenció al client.
Organització dels horaris del personal de sala.
Distribució de les responsabilitats dels cambrers.
Supervisió de la Sala durant el servei.
Supervisió del manteniment general de les cartes.
Gestió i supervisió de les reserves.
Responsable del compliment dels procediments del servei de sala d'acord amb les directrius de Gerència.
Supervisió de l'obertura i tancament de caixa.
Control i supervisió de la neteja i del correcte manteniment de la sala.
S'ofereix: Projecte professional ambiciós, en important establiment hoteler de referència a Osona.
Incorporació immediata, estabilitat i projecció laboral en empresa propietaria de vàris establiments hotelers de reconeguda imatge i prestigi.
Excel·lent ambient de treball, amb una nova Gerència que aporta àmplia i contrastada experiència en el sector de la Restauració i el sector Hoteler.
Horari: De dimarts a divendres i diumenge: fins després del servei de dinar (no s'obre a la nit). Divendres i dissabte: s'obre tant pel servei de dinar com pel servei de sopar. Dilluns: tancat per Festiu setmanal.
Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix: Orientació al client i atenció al detall.
Bona capacitat de comunicació i habilitat per a organitzar, supervisar i liderar un equip de sala de restaurant.
Flexibilitat, iniciativa i actitud proactiva.
Experiència demostrable de 3 anys com a Cap de Sala, Encarregat de Sala, Encarregat de Restaurant, Maître o similars en restaurant d'Osona o comarques limítrofes.
Residència a Osona o comarques limítrofes.
Estudios mínims Es valorarà positivament formació en hostaleria i turisme (no imprescindible).
Experiencia mínima Es requereix experiència demostrable de 3 anys com a Cap de Sala, Encarregat de Sala, Encarregat de Restaurant, Maître o similars en restaurant d'Osona.
Idiomas mínims Imprescindible: domini del català a nivell natiu o molt avançat i del castellà a nivell avançat. Es valorarà positivament domini de l'anglès (no imprescindible).
Contacta con nosotros Etalentum Selección
Selección de personal

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Fz-230 - Customer Representative

.Experience the power of a game-changing career! Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - Barcelona

Publicado 17 days ago

Customer Support Agent With Danish/English -

DescriptionBOSCH is waiting for you! Are you passionate about customer service? Do you speak fluent English and native-level Danish? Then this is the perfect...


Adecco - Barcelona

Publicado 17 days ago

French Customer Care And Sales Specialist

DescriptionTeleperformance is a worldwide leader in customer experience management and contact center business process outsourcing. Our company employs aroun...


Teleperformance Spain - Barcelona

Publicado 17 days ago

Customer Success Associate

.The fashion industry is responsible for 5-10% of global greenhouse gas emissions (GHG). More and more companies are using Carbon Management Platforms to mea...


Accs - Ares Customer Care Solutions Gmbh - Barcelona

Publicado 17 days ago

Built at: 2024-11-14T04:11:49.453Z