Quina seria la teva missió a l'empresa?En dependència directa de la Directora de Marketing, el perfil seleccionat haurà de dur a terme la gestió i organització de les següents tasques de manera autònoma:Desenvolupar i gestionar campanyes de creació de marca B2B des de la concepció fins a l'anàlisi posterior a la campanya en col·laboració amb els gerents nacionals per assolir objectius estratègics.Gestionar i crear el contingut del lloc web, blocs, vídeos, documents tècnics, fulletons, presentacions, informes de vendes, presentacions corporatives.Organitzar, donar suport, assistir i avaluar esdeveniments i exposicions.Definir, implementar i informar sobre mètriques per mesurar l'efectivitat i l'eficiència de les activitats de màrqueting.Desenvolupar i preparar contingut de suport de vendes i materials de màrqueting (digitals i impresos) amb equips interns i/o agències externes a diversos països.Col·laborar en l'elaboració del pla de màrqueting anual i implementar-lo.Organitzar esdeveniments, exposicions, congressos, seminaris segons el pla de màrqueting estipulat.Què s'ofereix?Formar part d'una empresa consolidada i líder posicionada del seu sector.Bon ambient de treball en un entorn altament professionalitzat.Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa.Oportunitat de treballar en un entorn creatiu i innovador.Col·laborar amb equips de professionals talentosos.Paquet salarial competitiu i avantatges addicionals.Horari amb entrada i sortida flexible de dilluns a divendres de 8-9h a 17-18h.Requisits:Tens formació Universitària en Administració i direcció d'empreses, Màrqueting o negocis.Disposes d'experiència mínima de 2 anys ocupant un lloc de feina similar.Resideixes a Girona o rodalies.Tens domini de l'anglès (imprescindible).Valorable experiència prèvia en el sector de la construcció.Ets una persona comunicativa, analítica, metòdica, enfocada a objectius, compromesa i proactiva.#J-18808-Ljbffr