.Role: Consultor/a Sènior - Finances SosteniblesLocation: Madrid, Barcelona o ManlleuContract: IndefinitLes característiques de la vacant:El teu contracte serà indefinit.Treballaràs a jornada completa amb un horari flexible distribuït de dilluns a dijous de 8-9h a 17-18h i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h.El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Madrid, Barcelona, Manlleu o bé des de qualsevol punt d'Espanya.El perfil professional que necessitemPer a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l'equip els següents coneixements, experiència i competències. Continua llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip!Formació i coneixements clauFormació de grau superior com graus universitaris, llicenciatures i/o diplomatures en: Economia, Administració i Direcció d'Empreses, Dret, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o altres titulacions similars.Màsters i postgraus en: Sostenibilitat i Medi Ambient, Finances Sostenibles, Responsabilitat Social Corporativa, Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Social i Econòmica o semblants.Valorem també la formació específica i l'experiència a partir de 4 anys en:Consultoria i coneixements propis del sector: Global Reporting Initiative (GRI), Anàlisi i Report Financer, Estats d'Informació No Financera (EINF), Environmental Due Diligence, Directives Ambientals Europees, Bons Ambientals i Socials.Haver treballat en ambients internacionals, pimes i grans empreses, principalment del sector privat.Tracte amb empreses client i relacions comercials.Experiència en la gestió d'equips de persones i projectes.Coneixements en informàtica, concretament, domini de la Suite Microsoft Office (nívell avançat d'Excel), així com també d'Outlook i l'entorn Google.Domini del Català i/o Castellà i l'Anglès (B2-C1).Disposar del carnet de conduir (B1).Disponibilitat per desplaçar-te i atendre les possibles necessitats dels projectes.Residir a Espanya.Quines són les teves competències i habilitats?Ens agradaria que poguessis aportar a l'equip:Identificació i compromís amb els valors de l'empresa.Orientació comercial i comunicació assertiva.Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi.Proactivitat i empoderament personal.Lideratge.Intel·ligència emocional i social.Iniciativa, planificació i orientació a l'assoliment d'objectius.A Anthesis Lavola som l'equip activador del canvi!El nostre objectiu? Ho tenim clar! Treballem per aconseguir un món més resilient, sostenible i just. Per aconseguir-ho i activar el canvi, desenvolupem i posem en acció diversos serveis i productes pensats per a crear un impacte positiu en les persones i el seu entorn