Ets una persona resolutiva i a qui li agraden els reptes? Si tens experiència prèvia com a Coordinador/a o Supervisor/a de Magatzem i t'agradaria continuar treballant en una empresa que es troba en ple creixement, desenvolupant aquest paper fonamental en la gestió de la cadena de subministrament, assegurant que els productes s'emmagatzemin, manipulin i distribueixin de manera eficient i segura, aquesta pot ser la teva oportunitat!!
Cerquem un/a professional amb experiència prèvia per treballar com a WAREHOUSE MANAGER per integra-se a l'equip humà d'una important empresa del sector de l'alimentació ubicada al Baix Llobregat.
Funcions i responsabilitats:
En dependència del Director de Logística, organitzaràs la gestió del magatzem optimitzant la seguretat, la qualitat, els costos, terminis i criteris d'implantació.
Entre d'altres, aquestes seran les teves funcions:
- Seràs el responsable del funcionament general del teu departament.
- Gestionaràs un equip de 5-10 persones organitzades en 2 torns, assegurant la cohesió i la motivació dins dels equips.
- També t'ocuparàs d'organitzar el picking: organització treball, mètode, seguretat, eficiència i millores a l'operativa.
- Dissenyaràs i implantaràs nous processos optimitzats per a totes les àrees sota la teva responsabilitat.
- Definiràs els KPI, els implementaràs i en faràs seguiment.
- Controlaràs les existències. Realitzaràs i revisaràs inventaris.
- Faràs la gestió documental. Arxivaràs i custodiaràs documents que afectin en la gestió del magatzem.
- Elaboraràs el pressupost anual en col·laboració amb la direcció del departament i seràs el responsable de l'execució quantitativa i qualitativa del pressupost definit per a la teva àrea.
- Realitzaràs auditories internes de manera regular, per verificar que els processos de treball es compleixen segons la normativa vigent.
- Gestionaràs el magatzem extern. Faràs control d'estocs, inventari, entrada i sortides.
- Coordinaràs amb els operadors logístics, transportistes o proveïdors i assegurar que el lliurament de la comanda al client final ha estat un èxit.
Què oferim?
- T'incorporaràs a una empresa sòlida i en expansió amb una reconeguda trajectòria dins del sector de la indústria alimentària.
- Tindràs una feina estable i amb projecció.
- Horari laboral amb entrada flexible entre les 07:30-9:00 fins a les 16:30-17:30 (segons l'hora d'entrada), que facilitarà la teva conciliació familiar.
- Salari brut anual de 30K-35K€, d'acord amb la teva experiència aportada.
#J-18808-Ljbffr