Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a Docent per impartir dos mòduls del Certificat de Professionalitat d'Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials.
Funcions Programar i impartir docència de forma presencial dels mòduls MF1017 d'intervenció en l'atenció higiènic-alimentària en institucions i MF1018 d'intervenció en l'atenció sociosanitària en institucions. Atenció, seguiment i avaluació de l'alumnat i mòduls impartits. Què oferim? Jornada laboral en horari de tarda de 15:30h a 20:30h Temporalitat: del 08/04 al 04/06 Tipus de contracte: fixe discontinu Centre de treball a Mollerussa Formació Llicenciat, graduat i/o diplomat en l'àmbit sociosanitari, tècnic Superior de la família professional de Serveis Socioculturals i a la comunitat i/o certificat de professionalitat de nivell 3 de l'àrea d'atenció social de la família professional de serveis Socioculturals i a la comunitat.
Experiència professional Experiència professional en l'àmbit d'atenció sociosanitària relacionada amb el mòdul formatiu a impartir, d'un mínim d'un any amb titulació i tres anys sense titulació.
Competència docent acreditada mitjançant algun dels següents requisits Experiència docent contrastada d'almenys 600 hores en els últims 10 anys Estar en possessió del CP de Formador Ocupacional o del CP de Docència de la Formació Professional per a l'Ocupació. Titulació universitària oficial de llicenciat en Pedagogia, Psicopedagogia o Mestre en qualsevol de les seves especialitats. Títol universitari de graduat en l'àmbit de la Psicologia o de la Pedagogia o d'un títol universitari oficial de postgrau als esmentats àmbits. Titulació universitària oficial diferent a les indicades a l'apartat anterior i tenir a més el certificat d'Aptitud Pedagògica o els títols professionals d'especialització didàctica i el Certificat de Qualificació Pedagògica. Tenir el Màster Universitari habilitant per a l'exercici de les professions regulades de Professor d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Escoles Oficials d'Idiomes.
#J-18808-Ljbffr