El CREAF precisa incorporar un tècnic administratiu o una tècnica administrativa per a formar part del Departament d'Administració del centre, per cobrir les necessitats de suport comptable i administratiu. S'ofereix contracte laboral a jornada completa (37,5 h. setmanals), amb incorporació immediata, i s'ofereix un salari de € bruts anuals. L'oferta és d'acord amb l'anunci publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya en data 20 de desembre de , del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF) i es fan públiques les bases de la convocatòria per aquesta posició de personal de Suport a la Recerca per a la seva provisió per concurs de mèrits.
TASQUES A REALITZARSuport administratiu de compra pública i vendes.Gestió i digitalització del arxiu de documentació.Gestió de liquidació de despeses internes.Codificació i registre comptable general.Suport a la gestió administrativa de projectes i posada a disposició de la documentació al departament de projectes.Suport en l'acompliment de les obligacions administratives legals dels projectes que ho requereixin. REQUISITS NECESSARISFormació Professional de grau mitjà en Gestió Administrativa o superior en Administració i Finances.Experiència demostrable en la PSCP (Plataforma de Contractació Pública) i PCI (Punt Central d'Informació - Gencat).Nivell mitjà del paquet Microsoft Office (Excel i Word).Experiència mínima d'un any en centres públics de recerca (preferentment del sistema CERCA), centres tecnològics o universitats públiques.Coneixements de programes de gestió (a3ERP, principalment).Anglès a nivell escrit i parlat (intermedi). CONDICIONS VALORABLESPersona responsable amb iniciativa, organitzada, capacitat multi-tasca i amb capacitat de treballar en equip i coordinar-se amb diferents persones dins del centre en terminis ajustats. Es prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc.
PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓAdmissió de candidatures: els/les candidats/tes hauran d'inscriure's a la oferta de treball, amb un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) fins el 15 de desembre de . No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la mateixa borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.Preselecció: determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta. Es valoraran els requisits i mèrits amb una nota màxima de 100 punts. Per a l'obtenció d'aquesta nota, es sumaran els valors obtinguts en les següents apartats:Titulacions acadèmiques: 15%Formació i perfeccionament: 5%Experiència professional: 30%Coneixement de llengua catalana: 5%Coneixement d'anglès: 5%Proves selectives i entrevista: 40%Selecció: valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius.Decisió final: en cas de trobar-se la persona adequada, se li comunicarà formalment la seva elecció a través de correu electrònic.Comitè de selecció: Joaquim Escobar Prats, com a Gerent; Cristina García López, com a Cap de Gestió de Projectes (Post-award); David Morales Duran, com a Responsable de Servei Jurídic.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/129666992/vhb838-tecnic-suport-administratiu-ref-barcelona/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr