(Vh-996) | 41060 - Auxiliar Administratiu

Detalles de la oferta

Atenció al públic: recepció, telèfon.

Ajudant / ta d'oficina (tasques diverses d'oficina).

Gestió del material i copisteria.

- Tipus de relació professional: Contracte
- Tipologia de contracte: Indefinit
- Núm. Hores setmanals: 40
- Horari: horari orientatiu de 8 a 17h amb una hora per dinar
- Retribució brut anual: 17.370
- Categoria professional: Auxiliars
- Formació reglada requerida: d. CFG Mig - d. CFG Mig
- Temps d'experiència:
- Coneixements informàtics: Pack Office: Word, Excel, PowerPoint, Access
- Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements,
Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
- Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Administrativo/A Bancario - St Joan Despí

En ILUNION Job Solutions estamos buscando para importante empresa a nivel nacional el siguiente perfil; Funciones Corregir / calcular el importe a regulari...


Ilunion - Barcelona

Publicado 12 days ago

Administratiu/Administrativa De Formació

A Femarec estem cercant un/una Administratiu/Administrativa de Formació pel nostre Departament d'Empresa i Formació. FUNCIONS Elaboració documental Introducc...


Femarec, Sccl - Barcelona

Publicado 12 days ago

Document Specialist I - Eu Spanish / English - Spain

While providing integrity to the casino and gambling industry for over 30 years, GLI has established an incomparable team of professionals.We are looking for...


Hireroo - Barcelona

Publicado 12 days ago

Adminsitrativo/A Enoturismo

Necesitamos cubrir una vacante para un puesto de guía enoturismo en una importante bodega elaboradora de cavas premium para estar en el departamento de admin...


Grupompleo - Barcelona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-11-14T21:52:09.886Z