**Description**:
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió es promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural
**Tenim un repte per a aquelles persones que**:
- Siguin apassionades a treballar en equip
- Tinguin passió per l'art i la seva divulgació
- Orientades al servei i al client
- Que gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació
- Promoguin un bon ambient de treball
**Vols sumar-te al nostre equip? Et convidem que continuïs llegint aquesta oferta!**
Seleccionem venedor/a d'entrades per a reconegut i prestigiós centre cultural situat a la ciutat de Valencia, amb el propòsit de promocionar i vendre activitats de divulgació i informació sociocultural als visitants.
**Quines seran les teves funcions principals?**
- Atendre les diferents recepcions i controlar l'accés de l'equipament.
- Informar de les exposicions i activitats del centre de manera presencial i telefònica.
- Atendre, informar i ajudar a persones amb necessitats especials.
- Realitzar la venda d'entrades a taquilles, organitzar el punt de venda d'entrades i la gestió de cues en el centre.
- Quadrar i fer la liquidació de la caixa diàriament del total d'accions comercials que s'hagin produït als punts de venda del centre.
- Administrar les reserves i fer el seguiment d'inscripcions a les diferents activitats del centre.
- Atendre les queixes i els suggeriments dels visitants.
- Dur a terme la gestió, reposició i control de l'estoc de material divulgatiu del centre (fulletons, cartel-les, dossiers).
- Rebre i comunicar les incidències derivades del funcionament del centre.
- Coordinar l'atenció als grups a l'arribada al centre en coordinació amb la resta de l'equip.
- Preparar diàriament els materials pels grups organitzats del centre.
- Tenir cura de l'endreça dels espais d'accés públic.
- Gestionar els inventaris de les publicacions i altres productes de venda al públic lliurats en els taulells i l'aplicatiu IRIS: canal municipal per vehicular els suggeriments i queixes dels usuaris.
- Dur a terme el control de les consultes rebudes diferenciades per tipologia, informe estadístic mensual, anual i comparatives.
- Gestionar l'agenda del centre, en coordinació amb els equips de producció del centre.
**T'oferim**:
- Oportunitat d'incorporar-te a una empresa sòlida i amb projecció dins del sector cultural.
- ** Contracte**: Indefinit.
- ** Jornada laboral i horari **:20,25h/setmanals, en torn rotatiu:
- Setmana A: de dijous a diumenge de 10:00 a 15:00.
- Setmana B: dijous i divendres de 10:00 a 15:00, i dissabte i diumenge de 15:00 a 20:15.
Festius segons correspongui dins del torn.
- **Salari brut anual**:15.120€ bruts/anuals a raó de jornada completa (38,5 h/setmanals) segons Conveni Oci Estatal. S'ha de fer la part proporcional a les hores treballades.
- Salari brut mensual: 662,72€ bruts, a raó de 20,25 h/setmanals.
- ** Formació inicial a** càrrec de l'empresa.
- **Incorporació**: immediata.
**Requirements**:
- Ser una persona dinàmica, amb destacada orientació al servei i empatia, resolutiva i amb dots comunicatius.
- **Formació**: Grau/Llicenciatura en Història de l'Art, Belles Arts, Història, Turisme, Humanitats o similar.
- **Idiomes**: Castellà i Català nadiu o bilingüe. Anglès avançat. Es valoraran altres idiomes.
- Serà valorat molt positivament **experiència** en lloc similar.
- **Disponibilitat **per a treballar de dijous a diumenge, inclosos els caps de setmana.
- **Informàtica**:coneixements del paquet de Microsoft Office.
- **El més important**:energia, entusiasme i alegria.