Un/A Cap De Gestió Laboral

Detalles de la oferta

Des de Marlex Human Capital estem col-laborant amb una empresa del sector públic, de gran importància al territori, ubicada a la rodalia de Barcelona, que actualment precisa incorporar un/a Cap de Gestió Laboral.
**¿Quina seria la teva missió a l'empresa?
**

En dependència de la Direcció de l'Àrea de Relacions Col-lectives i Socials, la persona seleccionada s'encarregarà de:

- Supervisar i coordinar els assumptes de les relacions laborals.
- Analitzar, estudiar i anticipar-se els casos laborals que puguin derivar en conflicte col-lectiu i negociar-los, si s'escau, amb els sindicats.
- Proposar criteris de control i auditoria dels sistemes i procediments de tots els aspectes relatius a l'área.
- Atenció a la negociació col-lectiva amb el comitè d'empresa en les diferents comissions de treball.
- Dur a terme l'aplicació de les diverses normes aplicables a la gestió de RH.
- Assessorar a les diferents àrees i departaments de tota la corporació en l'aplicació de la normativa i els criteris establerts per la direcció.
- Fer propostes de millora i iniciar el desenvolupament de projectes en la seva área de responsabilitat.
- Liderar un equip de treball de tècnics de recursos humans i relacions laborals.
- Coordinar amb altres departaments dins l'área de persones els assumptes relatius a la seva área d'influència que tinguin impacte en d'altres.
**Al perfil seleccionat se li ofereix**:

- Formar part d'una empresa del sector públic amb gran repercussió a Catalunya.
- Projecció professional orientada al lideratge i negociació en l'àmbit jurídic i dels recursos humans.
- Interessants condicions econòmiques.
- Oportunitats constants de formació i creixement professional.
- Disposes de formació universitària en dret o relacions laborals.
- Tens experiència mínima de 5 anys al capdavant d'un departament de relacions laborals.
- Destaques per ser una persona amb habilitats relacionals i de treball en equip i habilitats comunicatives i de negociació.
- Estàs habituat/ada a la presa de decisions de manera objectiva, raonada i coherent.
- Comptes amb experiència acomplint tasques d'intermediació i resolució de conflictes
- Serà molt valorable tenir experiència prèvia en empresa del sector públic.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

[Xhc-083] Digital Talent Acquisition - Barcelona

Merlin Digital Partner is a tailor-made digital recruitment company for startups, scale-ups, and corporates. We were born in Tech Barcelona where we establis...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 6 days ago

Técnico/A Laboral Senior

Profesionales con experiencia Barcelona Posted: Oct 30, 2024 ¿Qué esperamos que desarrolles cuando estés aquí? Realización del ciclo completo de la nómina. A...


Baker Tilly - Barcelona

Publicado 6 days ago

Coordinador Boost Your Talent De Titulaciones | [Sb328]

¿Te gustaría desarrollar tu carrera profesional en el entorno universitario? ¿Quieres formar parte de un proyecto en constante crecimiento? En Universitat In...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 6 days ago

Er623 | Sr. Program And Team Manager, Translation Services

Minimum Qualifications:5+ years of relevant work experience in localization industry as quality program manager2+ years leading team managersProven experienc...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 6 days ago

Built at: 2025-01-14T23:38:10.322Z