En la Fundació Sant de Deú precisem incorporar, per a cobrir una baixa maternal, un perfil administratiu per a portar a terme les funcions pròpies de recepció i secretariat. Les funcions principals de la posició són:
Atenció presencial i telefònica donant suport i gestionant les demandes administratives del personal de la Fundació i de les visites externes que puguin haver per la Direcció i recolzament com a secretaria de direcció. Secretària de Direcció: Gestionar l'agenda del Director General i realitzar les presentacions. Tramitar i gestionar les inscripcions i reemborsaments dels investigadors a congressos, seminaris, cursos, xerrades (online o presencials – nacionals o internacionals), pagar les tarifes corresponents, gestionar la liquidació i la justificació de les despeses. Contactar amb els organitzadors i/o hotels per tramitar les modificacions necessàries. Gestionar les compres amb els proveïdors i tramitar el pagament, la justificació i la liquidació de despeses amb IP's i gestors. Gestionar amb l'agència de viatges els itineraris dels investigadors i justificar els viatges amb IP's i gestors. Continuar el circuit de signatures del Director i control excel de les mateixes. Gestió de l'acta mensual del Comitè Directiu. Suport en les tasques pròpies de recepció i cobertura de la mateixa en cas de necessitat. Requisits mínims: CFGS Administració i Finances Experiència mínima de 1 any fent tasques administratives i de recepció (atenció a visites, clients...) Idiomes: Castellà, Català i Anglès Programes informàtics: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Outlook Altres: Fundanet, Accés a recursos de xarxa, navegador...etc. Es valorarà formació/experiència en Atenció al client. Què oferim: Contracte temporal per substitució de baixa maternal. Jornada completa (37,5h setmanals de dilluns a divendres). Pla de formació anual. Ubicació a Esplugues de Llobregat. Condicions econòmiques segons perfils i coneixements aportats.
#J-18808-Ljbffr