Les característiques de la vacant: El teu contracte serà indefinit.Treballaràs a jornada completa amb un horari flexible distribuït de dilluns a dijous de 8-9h a 17-18h i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h.El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Madrid, Barcelona, Manlleu o bé des de qualsevol punt d'Espanya.El perfil professional que necessitem: Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l'equip els següents coneixements, experiència i competències.
Formació i coneixements clau: Formació de grau superior com graus universitaris, llicenciatures i/o diplomatures en: Economia, Administració i Direcció d'Empreses, Dret, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o altres titulacions similars.Màsters i postgraus en: Sostenibilitat i Medi Ambient, Finances Sostenibles, Responsabilitat Social Corporativa, Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Social i Econòmica o semblants.Valorem també la formació específica i l'experiència a partir de 4 anys en: Consultoria i coneixements propis del sector: Global Reporting Initiative (GRI), Anàlisi i Report Financer, Estats d'Informació No Financera (EINF), Environmental Due Diligence, Directives Ambientals Europees, Bons Ambientals i Socials.Haver treballat en ambients internacionals, pimes i grans empreses, principalment del sector privat.Tracte amb empreses client i relacions comercials.Experiència en la gestió d'equips de persones i projectes.Coneixements en informàtica, concretament, domini de la Suite Microsoft Office (nívell avançat d'Excel), així com també d'Outlook i l'entorn Google.Domini del Català i/o Castellà i l'Anglès (B2-C1).Disposar del carnet de conduir (B1).Disponibilitat per desplaçar-te i atendre les possibles necessitats dels projectes.Residir a Espanya.Quines són les teves competències i habilitats? Identificació i compromís amb els valors de l'empresa.Orientació comercial i comunicació assertiva.Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi.Proactivitat i empoderament personal.Lideratge.Intel·ligència emocional i social.Iniciativa, planificació i orientació a l'assoliment d'objectius.Un cop t'incorporis al nostre equip de Sostenibilitat Corporativa, en l'àrea de Finances Sostenibles, els teus reptes i responsabilitats seran les següents: Exerciràs el control tècnic i administratiu de projectes relacionats amb la sostenibilitat corporativa i el finançament sostenible.Assessorar a empreses en matèria de sostenibilitat.Desenvolupar projectes de finances sostenibles (SPO, taxonomia UE, definició de models de bons socials i ambientals).Desenvolupar projectes de mesurament de la sostenibilitat i estratègies de sostenibilitat.Assistir en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons els estàndard GRI i EINF.Elaborar estudis i informes diversos.Començaràs també a formar-te en la gestió econòmica dels projectes per a poder gestionar petits comptes i liderar equips de treball.
Les tasques principals que duràs a terme dins aquest àmbit seran: Gestionar l'equip de treball i coordinar-lo per assolir l'objectiu definit.Acompanyar al equip consultiu en el desenvolupament dels projectes aportant un tret diferencial mitjançant la pròpia expertesa i coneixement del sector.Realitzar sessions internes de formació.Participar en el procés de selecció i realitzar la tutoria i acollida en el procés de benvinguda de l'equip consultiu i l'equip en pràctiques.Participaràs alhora en grups de treball interns de temàtiques específiques i mantindràs una participació activa amb l'objectiu clau de detectar oportunitats i àrees de treball a potenciar. Elaboraràs noves ofertes i detectaràs noves oportunitats de continuïtat amb l'empresa client.
- Contracte laboral indefinit - Jornada completa
#J-18808-Ljbffr