Qui som? L'AVAN va néixer l'any 1993 amb l'objectiu de donar suport i vetllar per la millora de qualitat de vida de les persones que pateixen malalties neurològiques i el seu entorn d'acord amb la missió, visió i valors de l'entitat.
Actualment la fundació AVAN es troba en Sabadell, Terrassa, Rubí i Sant Cugat.
Què busquem? Estem cercant una persona tècnica auxiliar d'administració que, en dependència de la Coordinadora d'administració i en contacte directe amb la Coordinadora de seu, desenvolupi les següents funcions:
Funcions:Registre persones usuàries i voluntàriesAcollida de persones usuàries i visitantsControlar assistència de les persones usuàriesTreball en recepció, atenció a clientela, personal proveïdor i plantillaControl del correu entrant i sortintRegistrar i verificar informació al programa de gestió de dadesGestionar les trucades telefòniquesArxiuCreació de contractes i annexos de les persones usuàriesControl d'agenda de la plantilla (Outlook) i citació de primeres visitesFacturacióRequisits:Formació professional de la branca administrativaImprescindible domini del català (Nivell C) i castellàExperiència professional necessària mínima d'un any en posició similarImprescindible experiència en atenció al públic i/o tasques de recepcióValorable experiència al tercer sector socialSensibilitat per tractar amb persones amb malalties neurològiques i les seves famíliesNivell usuari de l'entorn Windows i paquet Office (Excel i Word especialment)Valorable haver treballat amb CRMCompetències:CompromísTreball en equipQualitat a la feinaFacilitat de relació i tracte amableQue oferim? Horari de dilluns a dijous:
Dilluns de 15 a 19hDimarts de 8 a 14h i de 15 a 19hDimecres de 15 a 19hDijous de 8 a 14h i de 15 a 19hSuplència per baixa mèdica llarga.
Contracte de 28h/setmanals amb un salari d'entre 12.000€ i 13.000€ bruts anuals (jornada completa entre 17.500€ i 18.000€).
Incorporació en un equip de professionals en una entitat social amb 30 anys de recorregut.
Tipo de puesto: Temporal
Salario: 17.000,00€ - 17.500,00€ al año
Horario: De lunes a viernes
Tipos de compensaciones complementarias: 14 pagas
Preguntes per la sol·licitud:Tens un nivell C de català escrit?Et va bé treballar una jornada de 28 hores en el següent horari?Et va bé treballar a Sabadell?Educació:FP Grado Medio (Obligatori)
Experiència:Experiència administrativa: 1 any (Obligatori)
Microsoft Office: 1 any (Desitjable)
Ubicació del treball:Empleo presencial
El anunci original el pots trobar en Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/130477477/ukk-765-auxiliar-dadministracio-28-hores-sabadell-barcelona/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr