Seidor, Multinacional referent en solucions de consultoria de software de gestió i serveis TIC de valor afegit, precisa incorporar a persones amb expèriencia en suport tècnic de Coordinador/a Equip de Camp/Responsable Edifici en Barcelona.Seidor és una consultora tecnològica amb una plantilla formada per més de 6.000 professionals altament qualificats, tenim presència a 39 paises sent Partners dels principals líders tecnològics; entre es que destaca'n SAP, Microsoft, IMB i Adobe.
El nostre equip es troba en cerca d'ampliar la seva família amb professionals!
Si estàs buscant un nou repte junt l'equip apassionat de les tecnologies!
Ho has aconseguit!Responsabilitats:Professional amb més de 2 anys d'experiència en gestió de serveis de lloc de treball i en coordinació d'actuacions sobre les infraestructures en els edificis del client, supervisant el bon funcionament del servei, i proposant millores.Optimitzar el suport presencial en el territori mitjançant la distribució eficient dels recursos, els procediments i l'automatització de les actuacions que se'ls encarregui realitzar de qualsevol dels serveis que es presti a l'usuari o a l'edifici.Supervisió de la resolució d'incidències, consultes i peticions sobre els equipaments de l'entorn de treball i les instal-lacions tècniques tant on-site en un mateix edifici com de forma puntual en altres seus.Supervisió del manteniment preventiu dels elements HW dels Centres (ordinadors, laptops, perifèrics, switchos i altres elements de lloc de treball i comunicacions).Supervisió del manteniment d'inventari i CMDB del Client que realitzarà en camp el seu equip de treball.Gestió i planificació de la Instal·lació i Configuració de nou equipament informàtic.Gestió d'equips multidisciplinars.Coordinació de l'equip de Tècnics de Camp assignats al seu càrrec, ja sigui del propi edifici o edificis de suport assignats.Capacitat d'interlocució amb responsables d'altres departaments per col·laboracions, escalats i/o suport de nivell superior.Cerca contínua de la satisfacció de l'usuari pel servei realitzat per l'equip que tingui al seu càrrec.Suport tècnic al equip.Equip centrat en la resolució d'incidències, peticions i consultes relacionats amb l'equipament IT del client, en la seva supervisió i manteniment preventiu, garantint que estigui disponible dintre dels paràmetres de SLA acordats i funcioni amb normalitat, donant suport als/les usuaris/àries.Valorem:Coneixement demostrat d'eines de ticketing (preferiblement Remedy).Coneixements de software (Windows, Office 365, Linux i software estàndard) i hardware.Experiència en resolució d'avaries hw i sw i capacitat per gestionar la resolució del Tècnic de Camp en primera visita dintre dels SLAs pactats.Formació tècnica Grau Superior o Enginyeria informàtica, Industrial o Telecomunicacions.Experiència demostrada gestionant equips que presten suport local a usuaris.Coneixement tècnic d'entorns Microsoft i aplicacions corporatives.Capacitat de generar nova documentació per a la millora contínua del servei i supervisió que es realitzen les activitats segons els procediments i protocols establerts.
#J-18808-Ljbffr