T'agradaria formar part de l'empresa referent en fusta i ferreteria a Catalunya? Doncs segueix llegint-nos, ja que tindràs l'oportunitat de formar part del nostre equip.
Pel nostre magatzem de FIGUERES, cerquem un/a ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL per incorporar al departament de Fusta.
Si ets una persona amb iniciativa, compromesa, proactiu/va i tens habilitats organitzatives i per resoldre incidències, segur que encaixaràs amb nosaltres. Treballem amb equips multidisciplinaris, orientim al client, per tal que tinguin la millor experiència. Creus que pots ajudar-nos a seguir marcant la diferència? Ens agradaria conèixer-te.
Què t'oferim? Formació a càrrec de l'empresa, per poder desenvolupar-te internament i que rebis la informació que necessites per l'adaptació al lloc de treball.Incorporació a un projecte estable.Bon ambient de treball, ja que és important que et sentis com a casa.Descompte del 10% en compres de la marca Fes Mes Bricolatge. Requerits: Residència a Figueres o 20km per rodalies.Experiència prèvia de 2 anys en tasques administratives.Català, castellà avançat.Francès mig/alt.Disposar de vehicle propi. Tasques: Atenció als clients (presencial i telefònicament).Assessorament als clients durant el procés de compra dels productes de fusta i els seus derivats per la posterior venta.Confecció de pressupostos de tall i de cantellejat de fusta.Creació de comandes i realització d'albarans pels clients.Control d'entrades i sortides de material.Gestió d'incidències del material.Realització de traspàs de comandes entre els centres de treball.Entrada de material al sistema.Gestió de transferències bancàries.Suport al departament de projectes de cuines. Valorable: Coneixements en Excel.Coneixements en SAP o ERP similar.Coneixements o formació en fusta, fusteria o els seus derivats.Grau Mig en Administració i Finances.Coneixements programes de disseny d'interiors/gràfic. Condicions: Salari: Segons conveni d'indústria de la fusta de la província de Girona (14 pagues).Dilluns a divendres de 08:00 a 13:00h i de 14:30 a 18:00h.Incorporació: Finals de novembre o principis de desembre.
Tipo de puesto: Contrato indefinido, Jornada completa
Salario: 17.000,00€-18.000,00€ al año
Horario:
De lunes a viernesJornada partida Preguntes per la sol·licitud: On vius actualment?Has realitzat tasques d'atenció al client en un punt de venda presencial?Explica breument la teva experiència com a administratiu/va comercial. Experiència: tasques d'atenció telefònica al client: 2 anys (Deseable)tasques d'introducció i emissió d'albarans: 2 anys (Deseable)SAP: 2 anys (Deseable) Idioma: Francès (Obligatori) Ubicació del treball: Empleo presencial
#J-18808-Ljbffr