Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administrativo/A Bancario Barcelona W36

¿Te encuentras en búsqueda de un nuevo proyecto profesional? Desde el grupo Adecco, estamos seleccionando para un/a importante consultor/a perfil administrat...


Iberempleos - Barcelona

Publicado 13 days ago

Administrativa Sat -

Grupo empresarial con oficinas en Vilafranca del Penedés, para su Dpto. de Asistencia Técnica, especializado en la instalación, reparación y mantenimiento de...


Tecnic Consultores - Barcelona

Publicado 13 days ago

Junior Danish-Speaking Sales Representative (With Relocation Package)

.We are a premier provider of digital marketing services, dedicated to enhancing business success through innovative strategies. Our energetic team utilizes ...


Cross Border Talents - Barcelona

Publicado 13 days ago

Uf694 - Cajerx - Reponedor/A 25Hrs/Sem Sabadell

Introducción:Tus tareas:Cobrar en caja y atención al cliente.Gestionar la disponibilidad de los productos en la sala de ventas.Realizar el control de frescur...


Lidl Supermercados - Barcelona

Publicado 13 days ago

[U-903] | Administrativa / Administratiu Proveïdors - Indefinit

Detalles de la oferta

Si tens un perfil administratiu i experiència en el tracte amb proveïdors, i en la gestió administrativa de compres, o has treballat com administratiu/va en dpt de logística, aquesta és una bona oportunitat per trobar l'estabilitat que busques en un excel·lent ambient familiar i professional.

T'agradaria trobar l'estabilitat laboral que tant desitges, en una empresa d'àmbit familiar amb més de 40 anys d'experiència, ubicada al barri de l'Eixample de Barcelona?

L'empresa compta amb més de 40 anys d'experiència en la micronització i comercialització de minerals, donant servei a indústries de múltiples sectors i aplicacions diverses (pintura i vernís, plàstic, paper, alimentari, farmacèutic).

Busquem una figura clau per la gestió administrativa diària dels seus proveïdors. Les responsabilitats inclouen:
Gestionar operacions i relacions diàries amb els proveïdors.Rebre les comandes, revisar-les i fer el seguiment complet de l'entrega.Actualitzar els registres de les comandes.Comprovació i comptabilització de factures de compra mitjançant el programa SAGE.Donar suport multitasking a l'equip, treball d'equip. Requisits mínims:
Experiència d'almenys 3 anys en un lloc similar (Dpt. compres, Dpt. proveïdors, Dpt. logística).Coneixements de comptabilitat de proveïdors.Es valorarà haver treballat amb SAGE.Català parlat i escrit.Anglès B2, valorable.Ofimàtica nivell usuari.Es valorarà que el candidat/a resideixi a prop del lloc de treball (Barcelona ciutat). Contracte indefinit. Horari: 9-14h i de 15-18h de dilluns a divendres, amb certa flexibilitat en l'entrada i la sortida. Salari: entre 23.000-24.000 euros/any. Excel·lent ambient de treball, treball en equip. Ubicació: Zona Sagrada Família (Eixample, Barcelona).

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Built at: 2024-11-10T00:39:50.829Z