Obrim procés de selecció d'un/a COORDINADOR/A DE SERVEIS per a la gestió de serveis turístics a la ciutat de Barcelona.
El/la candidat/a contractat/da formarà part d'un equip responsable de l'Atenció al client d'un conegut espai d'oci conegut de la ciutat i realitzarà entre altres funcions: Coordinar l'operativa diària i resoldre les incidències que es puguin presentar, prestant atenció i donant resposta a les qüestions que, pel seu caràcter especialitzat o complex, requereixin la seva intervenció.
Dur a terme la gestió del personal, planificació i quadrants, control de presència, gestió per cobrir el personal en cas d'incidència, avaluacions periòdiques de coneixements i actituds del personal, entre d'altres.
Impartir instruccions, assignar tasques i vetllar en tot moment per la qualitat del servei prestat diàriament Vetllar pel compliment de la normativa de personal i la correcta atenció al client.
Garantir que el personal que s'incorpora al servei, ha rebut la formació adequada i executa amb eficàcia i qualitat les seves funcions.
Ser el responsable de mantenir actualitzats els protocols d'actuació i de fer partícip a tot el personal dels mateixos.
Recopilar diàriament les dades i la informació sobre el desenvolupament del servei Dur a terme reunions periodiques amb els responsables operatius i elaboración d´informes de servei Vetllar pel compliment de les normes de l'espai, així com les normes de prevenció de riscos laborals que siguin d'aplicació i de les disposicions i obligacions que es fixin en el Pla d'Autoprotecció.
Controlar els recursos materials i eines de treball Els torns de treball seran rotatius de matí o tarda i inclou la feina en festius i caps de setmana, lliurant algun cap de setmana al mes.
En tractar-se de serveis turístics, la persona haurà de demostrar el domini a tots els nivells de Castellà, català i anglès.
Valorable francès.
Adjuntar CV actualitzat específicament amb l'experiència i les competències requerides en l'oferta (no més de dues pàgines) Requisits mínims: Experiència mínima de 2 anys com a Coordinador/a de serveis gestionant personal Excel·lents habilitats de comunicació escrita i verbal Excel·lents habilitats de treball en equip Capacitat comprovada per influir en equips multifuncionals Capacitat d'anàlisi, concentració, gestió del temps, planificació, organització i atenció al detall.
Domini del paquet office: Excel per a l'anàlisi de dades, elaboració d´informes de servei, etc.
Actitud col·laborativa, facilitat per al treball en equip i actitud positiva amb la resta de membres de l'equip.
NIVELL B2-C1 D'ANGLÈS (es farà prova de nivell d'anglès) #J-18808-Ljbffr