Suara som una empresa cooperativa d'iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d'experiència en l'atenció a les persones, amb 5.000 professionals. Desenvolupem la nostra activitat en els àmbits de serveis socials, atenció a la dependència, infància i famílies, benestar i salut, gent gran, educació i formació, i ocupació i treball, entre d'altres. Al Servei d'Atenció a Domicili de Barcelona estem seleccionant talent, vine a treballar amb nosaltres Funcions del rol: Planificació i coordinació dels tots els serveis personal d'atenció directa al seu càrrec. Marcar objectius generals i específics i definir tasques a realitzar. Valoració de l'atenció i les necessitats de les persones ateses, així com dels canvis necessaris. Realitzar el seguiment i l'avaluació mensual / anual dels casos. Avaluació del grau de qualitat dels serveis i del grau de satisfacció dels usuaris. Solució de queixes i/o suggeriments que puguin presentar les persones ateses o familiars. Detecció i prevenció de situacions de risc o d'exclusió social. Informació, orientació i assessorament de prestacions i recursos socials existents. Entre d'altres funcions. Què necessites? Grau en Treball Social o Educació Social finalitzat. Valorable experiència en atenció a la dependència. Proactivitat, habilitats comunicatives i de planificació. Valorable experiència en la gestió d'equips de treball. Què t'oferim? Jornada: 37 hores setmanals Plaça temporal per a cobertura d'I.T Horari: de dilluns a divendres de 8:00h a 15h i una tarda de 15h a 20h Salari: 22.685€ bruts anuals Data incorporació: setembre de 2024 De què gaudiràs? Programa BENESTARUM??????: destinat a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores (psicologia, fisioteràpia, nutrició, etc.) Pla de Retribució Flexible??? Suara Club de Benefits: descomptes corporatius Formació contínua Plans de Carrera i promoció interna Ambient de treball col·laboratiu?? Cultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable. ???