1) Gestionar i controlar els recursos socials que els clients/usuaris puguin necessitar.
2) Gestionar i controlar els recursos socials que els clients/famílies puguin necessitar.
3) Gestionar tota l'acollida i la baixa dels clients/usuaris respecte als serveis socials en la seva àrea.
4) Gestionar les demandes de les famílies del centre i dels nous clients/usuaris que vinguin.
5) Gestionar els canvis de grau i de servei en cas de necessitat.
6) Informar periòdicament a les famílies.
7) Entrevistes i coneixement periòdic de les famílies.
8) Observació i avaluació de l'evolució de les famílies dels clients/usuaris.
9) Coordinació i treball en equip amb la Direcció Tècnica i la resta de l'Equip Tècnic referent als serveis socials dels clients/usuaris.
10) Tenir actualitzat l'historial Social dels usuaris i els arxius de la seva àrea.
11) Intercanvi d'informació setmanal amb la Direcció Tècnica del Campus i/o amb la resta de l'Equip Tècnic.
12) Intercanvi d'informació referent a les actuacions de tràmits i recursos socials que es tramitin o informin a les famílies.
13) Realitzar les revisions periòdiques referent a serveis socials dels clients/usuaris.
14) Atendre a famílies que sense ser del centre busquen informació.
15) Realitzar entrevistes i reunions periòdiques amb els clients/famílies i/o tutors.
16) Coordinació amb els professionals de la seva àrea i de caire privat, fora de l'àmbit de la FAM, que els familiars/Tutors hagin designat per als clients/usuaris.
17) Realitzar informes socials si s'escau de cada client/usuari.
18) Informar a les famílies sobre reconeixement de grau, tutela legal, prestacions i altres temes d'interès.
19) Tramitar les targetes sanitàries, empadronaments, DNI, i tots els tràmits referents als serveis socials dels clients/usuaris.
20) Fer acompanyaments a judicis, a revisions de grau i altres.
21) Col·laboració en els objectius del P.A.I.
dels clients/usua català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)