Travel Advisor Emergency Desk Remote

Detalles de la oferta

We are seeking an experienced Travel Specialist who possesses a solid understanding of Domestic and International ticketing to be responsible for making accurate travel reservations for air, ground, and/or hotel reservations to meet the clients' needs.

This position requires flexibility and is remote working weekends and holidays or to cover a leave.

All shifts 9a-6p PST.

Skills needed for success: 5 years working within the Travel Industry 24-hour travel emergency department experience a plus Strong knowledge of airfares, contracted fares, ticketing, reissues, hotels 5 years of GDS experience Experience handling VIP travel a plus Organized, able to work well independently Job 11276


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Comercial Administrativo

Estamos buscando a personal Administrativo que pueda contactar con nuestros clientes y verificar los datos que tenemos de ellos. Una vez hecho esto, realizar...


Hitic Consultoria Y Formacion Sl - Madrid

Publicado 10 days ago

Auxiliar Administrativo

Administrativo/a para apoyo en departamento. Gestión de albaranes, pedidos, seguimiento clientes y proveedores, gestión del stock. Empresa joven y muy dinámi...


Tretenori Sl - Madrid

Publicado 10 days ago

Auxiliar Administrativo/A Subst 5 Meses

**Descripción**: Desde ABD buscamos Auxiliar de Adminsitración para cubrir una baja puntual (max 5 meses) en un centro de ayuda a las familias situado en Mad...


Asociación Bienestar Y Desarrollo - Madrid

Publicado 10 days ago

Office Para Restaurante Horario Nocturno

Estamos buscando un/a empleado/a de office para unirse a nuestro equipo en un conocido restaurante del centro de Madrid. El horario de trabajo será de martes...


Ysondos Ett - Madrid

Publicado 10 days ago

Built at: 2024-11-25T16:42:23.836Z