Travel Advisor Emergency Desk Remote

Detalles de la oferta

We are seeking an experienced Travel Specialist who possesses a solid understanding of Domestic and International ticketing to be responsible for making accurate travel reservations for air, ground, and/or hotel reservations to meet the clients' needs. This position requires flexibility and is remote working weekends and holidays or to cover a leave. All shifts 9a-6p PST. Skills needed for success: 5 years working within the Travel Industry 24-hour travel emergency department experience a plus Strong knowledge of airfares, contracted fares, ticketing, reissues, hotels 5 years of GDS experience Experience handling VIP travel a plus Organized, able to work well independently Job 11276


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Adzuna_Ppc

Requisitos

Executive Assistant - Eastern Europe - Fully Remote

Executive Assistant Extraordinaire: Transform Chaos into Success at Atlas Assistants Who We Are: Atlas Assistants - A Community of Growth and Excellence At A...


Atlas Assistants - Otra

Publicado 9 days ago

Auxiliar Administratiu/Va

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A t...


Pimec Jobs - Otra

Publicado 9 days ago

Auxiliar Administrativo/A Contable

Desde la oficina RAS INTERIM BARCELONA buscamos un/a AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A CONTABLE para empresa ubicada en Terrassa. RESPONSABILIDADES CLAVE Gestión y r...


Ras Interim - Otra

Publicado 9 days ago

Auxiliar Administrativo/A

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A t...


Pimec Jobs - Otra

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-11-24T18:41:40.973Z