Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Emplead@ De Hogar Jornada Completa

Contrato: Contrato de trabajo indefinidoVacantes: 1Tipo de jornada: Jornada CompletaOtras Poblaciones: PegoDisponibilidad horaria: CompletaSalario: Según nor...


Cuidados Inclusivos, S.L. - Alicante

Publicado 12 days ago

Atención Al Cliente Con Certificado De Discapacidad >33%

.Atención al cliente con certificado de discapacidad > 33% Randstad Es – Elche, Alicante¿Tienes experiencia en gestión de almacén y atención al cliente? ¿Tie...


Randstad Es - Alicante

Publicado 13 days ago

(Bf-929) | Dependiente/A

¡¡Buscamos personal para nuestra tienda en Elche!!¿Eres...?¿La persona que ayuda a sus amigos a elegir su nuevo móvil?¿O la que ayuda a su abuela a conectar ...


Complete Entertainment Exchange S. L. - Alicante

Publicado 13 days ago

Dul924 Agente Servicio Atención Al Cliente

Descripción de la oferta de empleo de Agente servicio atención al cliente en Elx/Elche.Empresa del sector asistencia en carretera busca un/a Agente Servicio ...


Eurofirms Group - Alicante

Publicado 13 days ago

Tourism Manager Services & Sales

Detalles de la oferta

TM Grupo Inmobiliario es un holding alicantino fundado en 1969, cuyo principal objetivo es desarrollar proyectos inmobiliarios, turísticos y hoteleros, que incorporen servicios diferenciales y aporten una excelente experiencia de compra al cliente.  Especializada en la construcción y promoción inmobiliaria del sector del turismo residencial , con más de 20.000 viviendas entregadas principalmente en el arco Mediterráneo, la compañía abarca otras líneas de negocio relacionadas con su actividad principal como la gestión y operación hotelera de más de 1.000 llaves en la Riviera Maya-México, el alquiler vacacional, la intermediación inmobiliaria y la explotación agrícola, entre otras.  Compromiso, solvencia, innovación, liderazgo y una clara orientación a resultados y al cliente , son los 6 pilares en los que se asienta el éxito de la compañía que, junto a sus 1.800 empleados, tiene la visión de continuar liderando el sector del turismo residencial en España y Europa.
Mission: Coordinate all activities and events within the residential complex, ensuring the well-being of our clients and prospects.
Your primary mission will be to deliver extraordinary residential and vacation experiences, ultimately driving real estate sales.
What We Offer: Growth Opportunities: Be part of a well-established and continuously growing company.
Learning Environment: A setting where continuous improvement and learning are guaranteed.
Career Stability: A stable professional career.
Compensation Package: Base salary + variable compensation and a flexible remuneration plan.
Key Responsibilities: Reporting directly to the Director of After-Sales and Customer Loyalty, your primary responsibilities will include: Destination Development: Develop and consolidate Mar de Pulpí as a premier tourist destination, creating a sales structure that encourages off-peak season bookings.
Business Strategy: Collaborate with the area management to define and plan the objectives for the development of the vacation business.
Promotional Activities: Execute promotional actions, customer acquisition, and retention strategies according to the annual business plan (including attendance at trade shows and other promotional activities).
Commercial Agreements: Manage commercial agreements with travel agencies, associations, and other entities to boost vacation traffic.
Assist in maintaining a sponsorship network that supports the destination's growth.
Sales and Pricing: Drive the achievement of targeted arrivals and average prices, working closely with other departments to design, implement, and sell tourist packages that position Mar de Pulpí as a quality destination.
Sales Promotion: Encourage sales across the promoter's chain to clients, coordinating with various teams to ensure customer and prescriber satisfaction.
Team Leadership: Lead the team of collaborators at the sports center and supermarket.
Event Planning: Contribute to the development of Mar de Pulpí's event plan as a tourist destination.
Requirements: Education:  Tourism/business administration with a specialization in hotel management.
Skills: Strong knowledge in sales strategy and planning.
Experience: Proven experience in the commercialization of vacation and tourist packages.
Leadership: Experience in team management.
Language Proficiency: Fluent in English; knowledge of a third language is an asset.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-09T11:27:37.337Z