[Tmk919] Ayudante/A De Dependiente/A Campaña De Verano Gv2

Detalles de la oferta

Atención al cliente excelente y personalizada, cobro en caja, recepción/reposición/control de stocks, mantenimiento íntegro del puesto de trabajo, participación activa en el desarrollo y el buen funcionamiento de la tienda.
Experiencia mínima: 1 año en tiendas y en atención al cliente.
Idiomas: Hablar castellano y catalán. Valorable saber inglés.
Otras habilidades: Buena actitud y presencia.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Customer Experience Specialist

Customer Experience Specialist Job title: SALES REPRESENTATIVE About the job Our Team: Brief introduction of the department, team, purpose, and missions. Hig...


Desde Sanofi - Barcelona

Publicado a month ago

Vip Customer Communications Specialist – Hybrid

As you contemplate your future, you might be asking yourself, what's the next step? Start your journey with us! We're seeking an experienced VIP Customer Com...


Desde Edreams Odigeo - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Care Specialist Ftc 6 Months

You will need to login before you can apply for a job.As you are the first point of contact for Criteo, your goal is to provide an excellent customer support...


Desde Criteo - Barcelona

Publicado a month ago

Senior Associate, Client Solutions - German Speaker

Senior Associate, Client Solutions - German Speaker Barcelona This job is with GLG, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platfo...


Desde Mygwork - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-05T22:58:21.585Z