Tènic/A Administratiu/Va Comercial

Detalles de la oferta

.Empresa del sector de la distribució de productes per a laboratoris i solucions pel control de processos, situada a Badalona, ha obert un procés per incorporar al seu equip un/a Tènic/a Administratiu/va comercial.
FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS: Atendre la clientela i gestionar les comandes: atendre la clientela i recollir la seva petició, que pot ser en forma de sol·licitud d'informació, formulació d'un dubte, per a realitzar una comanda; Entrant la comanda del client amb acusament de rebuda amb el termini de lliurament i comprovant amb magatzem que hi ha estoc; Revisant comandes per oferir nous terminis de lliurament a la clientela; Creant alertes per avisar del material que està sortint més del compte i evitar trencar l'estoc; Elaborant els albarans i, en els casos que pertoquin, facturant directament; Comprovant les fulles de recepció del proveïdor/a per a confirmar que ha rebut la comanda i gestionant les incidències quan no arriba la comanda; Solucionant les incidències amb la clientela i oferint alternatives.
Gestionar la informació de la gestió administrativa de vendes: recopilant, verificant i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat comercial (impresos, documents, etc.)
i arxivant la documentació, digitalment i físicament; Contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en les dades de la clientela (dades de contacte, de condicions de pagament, canvis de preu, etc.).
Rectificant o actualitzant la informació actual a la fitxa del client, en el moment que es coneix el canvi o la nova informació i fusionant els registres en el CRM; Realitzant l'alta de clients nous; Realitzant l'alta dels productes.
Oferint suport a l'equip de l'àrea d'administració: assumint les funcions i tasques que li pertoquin a un/a altre company/a quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora; Comunicant al/a la sevaresponsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat; Facturant; Fent elseguiment dels propis objectius assolits i contribuint a que la resta de companys/es assoleixin els seus; Identificant i comunicant possibles incidències o errors que tinguin un impacte en l'àrea d'administració comercial i comunicant-t'ho a la seva responsable; Proposant millores en els sistemes d'informació existents, en els procediments de treball, etc.
; Oferint suport a la responsable d'operacions; Contribuint a que el departament tingui l'espai, els recursos i les eines en òptimes condicions i necessàries per fer la seva feina; Ajudant a identificar itraslladant allò que falta a la responsable i oferint suport alhora de fer les comandes de materials de papereria, aigua, etc


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

F774 - Asesor/A Comercial Inmobiliario/A

Fincas Blanco es una empresa inmobiliaria con 30 años de trayectoria en el Baix Llobregat. Disponemos de 10 oficinas propias, sin franquicias y ofrecemos ser...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 14 days ago

Responsable Comercial

Estamos buscando, para una empresa líder en artículos de iluminación, a un Responsable Comercial que radique en Madrid y/o sus alrededores, España; quien lle...


Sap Soluciones - Barcelona

Publicado 14 days ago

[C-037] | Export Area Manager

Descripción: Importante grupo de empresas internacional, fabricante y distribuidora de productos de consumo educativo para público infantil, desea incorporar...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 14 days ago

Sales Ih Unit Manager - (Gef-92)

DABA está especializada en el desarrollo del mercado de café encapsulado Nespresso en España y Andorra. Somos distribuidores exclusivos de la marca en los me...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 14 days ago

Built at: 2025-01-23T00:55:21.883Z