Tènic/A Administratiu/Va Comercial

Detalles de la oferta

Empresa del sector de la distribució de productes per a laboratoris i solucions pel control de processos, situada a Badalona, ha obert un procés per incorporar al seu equip un/a Tènic/a Administratiu/va comercial.

**FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS:
- **Atendre la clientela i gestionar les comandes**:atenent a la clientela i recollint la seva petició, que pot ser en forma sol-licitud d'informació, formulació d'un dubte, per a realitzar una comanda, etc.; Entrant la comanda del client amb acusament de rebuda amb el termini de lliurament i comprovant amb magatzem que hi ha estoc; Revisant comandes per oferir nous terminis de lliurament a la clientela; Creant alertes per avisar del material que està sortint més del compte i evitar trencar l'estoc; Elaborant els albarans i, en els casos que pertoquin, facturant directament; Comprovant les fulles de recepció del proveïdor/a per a confirmar que ha rebut la comanda i gestionant les incidències quan no arriba la comanda; Solucionant les incidències amb la clientela i oferint alternatives.
- **Gestionar la informació de la gestió administrativa de vendes**:recopilant, verificant i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat comercial (impresos, documents, etc.) i arxivant la documentació, digitalment i físicament; Contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en les dades de la clientela (dades de contacte, de condicions de pagament, canvis de preu, etc.). Rectificant o actualitzant la informació actual a la fitxa del client, en el moment que es coneix el canvi o la nova informació i fusionant els registres en el CRM; Realitzant l'alta de clients nous; Realitzant l'alta dels productes.
- **Oferint suport a l'equip de l'àrea d'administració**:assumint les funcions i tasques que li pertoquin a un/a altre company/a quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora; Comunicant al/a la seva responsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat; Facturant; Fent el seguiment dels propis objectius assolits i contribuint a que la resta de companys/es assoleixin els seus; Identificant i comunicant possibles incidències o errors que tinguin un impacte en l'àrea d'administració comercial i comunicant-t'ho a la seva responsable; Proposant millores en els sistemes d'informació existents, en els procediments de treball, etc. (per ex. Sistema d'arxiu, CRM, protocols, etc.); Oferint suport a la responsable d'operacions; Contribuint a que el departament tingui l'espai, els recursos i les eines en òptimes condicions i necessàries per fer la seva feina; Ajudant a identificar i traslladant allò que falta a la responsable i oferint suport alhora de fer les comandes de materials de papereria, aigua, etc.
- **Oferir suport a la resta d'àrees amb les que es coordina**:oferint suport a l'equip de comercials en aquelles tasques que cregui convenients, relacionades amb les funcions operatives o funcionals del departament (oferint informació, relació amb la clientela, respondre incidències, gestionar informació per a l'estudi de mercat, etc.); Oferint suport en la confecció d'ofertes; Oferint suport al magatzem per solucionar incidències, gestió i comprovació de l'estoc, lliuraments, muntant elements per processos, etc.; Oferint suport a compres; Oferint suport al departament de màrqueting. Per exemple, fent un fulletó o creant fitxes tècniques; Participant en les reunions del seu departament i amb altres departaments; Revisant el seu perfil professional i proposant actualitzacions a RRHH.

**COMPETÈNCIES TÈCNIQUES:
- Coneixement i ús de tècniques d'atenció al client per als processos relacionals derivats de la venda telefònica o on-line.
- Coneixement del tractament documental relatiu als procediments i circuïts administratius propis a l'activitat de vendes.
- Coneixement de les tècniques de gestió administrativa de la comercialització dels productes.
- Coneixements bàsics de les característiques dels productes (tipologia de cada producte, empaquetat, etc.)
- Coneixements de tècniques de gestió del coneixement (fonts d'informació, etc.) i de les principals eines i tècniques de registre de la informació de l'área d'administració de vendes (veure competències digitals).
- Coneixements bàsics de comptabilitat general i del Pla General Comptable.
- Coneixements de la gestió documental dels processos i procediments del sistema de qualitat, sigui formal o informal.
- Coneixements del funcionament de l'àrea comercial, fabricació, logística de magatzem i transport i comptabilitat.
- Coneixement dels principals criteris i principis i política comercial de l'empresa ( condicions de pagament i els terminis i forma en q


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Business Development Manager - Av & Ucc

.¡Es muy gratificante trabajar en una empresa en la que TÚ marcas la diferencia!Si te apasiona un sector en continua evolución como el de la tecnología de la...


Synnex - Barcelona

Publicado 13 days ago

Investment Analyst

Buscamos a un/a Investment Analyst para una startup de servicios financieros ubicada en Barcelona. Tu misión será ofrecer consultoría estratégica de negocio ...


Timup Select Wisely - Barcelona

Publicado 13 days ago

(Q-125) - Sc Business Advanced Analyst

.SC Business Advanced AnalystJOIN OUR GLOBAL SUPPLY CHAIN SYSTEMS AND ANALYTICS TEAM IN BARCELONA AS A SUPPLY CHAIN BUSINESS ADVANCED ANALYSTIn Supply Chain ...


*Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 13 days ago

Am-741 - Assistant Store Manager (Premium/Lujo)

Buscamos Segundo/a Responsable de Tienda para firma del sector moda premium/lujo ubicada en Paseo de Gracia.Tareas- Como Floor Manager desarrollarás estas fu...


Top Talentia - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-16T02:34:41.575Z