Empresa del sector de la distribució de productes per a laboratoris i solucions pel control de processos, situada a Badalona, ha obert un procés per incorporar al seu equip un/a Tènic/a Administratiu/va persona candidata tindrà la possibilitat d'incorporar-se a una organització amb una forta tradició familiar en el camp de la instrumentació que es troba en procés de creixement.
Entre els seus valors destaquen la cultura de l'esforç, la innovació, una clara orientació al benestar de totes les persones que formen l'equip humà i una forta vocació d'oferir solucions idònies a las necessitats de cada client, de forma ràpida i eficient.FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS:Atendre la clientela i gestionar les comandes: atenent a la clientela i recollint la seva petició, que pot ser en forma sol·licitud d'informació, formulació d'un dubte, per a realitzar una comanda, etc.
; Entrant la comanda del client amb acusament de rebuda amb el termini de lliurament i comprovant amb magatzem que hi ha estoc; Revisant comandes per oferir nous terminis de lliurament a la clientela; Creant alertes per avisar del material que està sortint més del compte i evitar trencar l'estoc; Elaborant els albarans i, en els casos que pertoquin, facturant directament; Comprovant les fulles de recepció del proveïdor/a per a confirmar que ha rebut la comanda i gestionant les incidències quan no arriba la comanda; Solucionant les incidències amb la clientela i oferint alternatives.Gestionar la informació de la gestió administrativa de vendes: recopilant, verificant i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat comercial (impresos, documents, etc.)
i arxivant la documentació, digitalment i físicament; Contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en les dades de la clientela (dades de contacte, de condicions de pagament, canvis de preu, etc.).
Rectificant o actualitzant la informació actual a la fitxa del client , en el moment que es coneix el canvi o la nova informació i fusionant els registres en el CRM; Realitzant l'alta de clients nous; Realitzant l'alta dels productes.Oferint suport a l'equip de l'àrea d'administració: assumint les funcions i tasques que li pertoquin a un/a altre company/a quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora; Comunicant al/a la seva responsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat; Facturant; Fent el seguiment dels propis objectius assolits i contribuint a que la resta de companys/es assoleixin els seus; Identificant i comunicant possibles incidències o errors que tinguin un impacte en l'àrea d'administració comercial i comunicant-t'ho a la seva responsable; Proposant millores en els sistemes d'informació existents, en els procediments de treball, etc.
(per ex.
Sistema d'arxiu, CRM, protocols, etc.
); Oferint suport a la responsable d'operacions; Contribuint a que el departament tingui l'espai, els recursos i les eines en òptimes condicions i necessàries per fer la seva feina; Ajudant a identificar i traslladant allò que falta a la responsable i oferint suport alhora de fer les comandes de materials de papereria, aigua, suport a la resta d'àrees amb les que es coordina: oferint suport a l'equip de comercials en aquelles tasques que cregui convenients, relacionades amb les funcions operatives o funcionals del departament (oferint informació, relació amb la clientela, respondre incidències, gestionar informació per a l'estudi de mercat, etc.
); Oferint suport en la confecció d'ofertes; Oferint suport al magatzem per solucionar incidències, gestió i comprovació de l'estoc, lliuraments, muntant elements per processos, etc.
; Oferint suport a compres; Oferint suport al departament de màrqueting.
Per exemple, fent un fulletó o creant fitxes tècniques; Participant en les reunions del seu departament i amb altres departaments; Revisant el seu perfil professional i proposant actualitzacions a ÈNCIES TÈCNIQUES:Coneixement i ús de tècniques d'atenció al client per als processos relacionals derivats de la venda telefònica o on-line.Coneixement del tractament documental relatiu als procediments i circuïts administratius propis a l'activitat de vendes.Coneixement de les tècniques de gestió administrativa de la comercialització dels productes.Coneixements bàsics de les característiques dels productes (tipologia de cada producte, empaquetat, de tècniques de gestió del coneixement (fonts d'informació, etc.)
i de les principals eines i tècniques de registre de la informació de l'àrea d'administració de vendes (veure competències digitals).Coneixements bàsics de comptabilitat general i del Pla General Comptable.Coneixements de la gestió documental dels processos i procediments del sistema de qualitat, sigui formal o informal.Coneixements del funcionament de l'àrea comercial, fabricació, logística de magatzem i transport i comptabilitat.Coneixement dels principals criteris i principis i política comercial de l'empresa ( condicions de pagament i els terminis i forma en que se servirà la comanda, etc.)
i el rol de cada membre de la resta dels equips.Coneixements bàsics i ús de tècniques d'investigació de ÈNCIES BÀSIQUES:Nivell de comprensió, parla i escriptura alt en català, castellà per desenvolupar les funcions descrites (nivell B1 mínim).Nivell llindar de comprensió, parla i escriptura en anglès per poder relacionar-se amb els proveïdors mig dels programes de text i càlcul i del correu electrò mig de l'ús d'eines de comunicació (Linkedin, Twitter, Facebook, etc.
).Nivell mig de programes específics utilitzats en la professió: CRM propi i WihtgetREQUISITS:No és imprescindible disposar d'una titulació acadèmica però es valorarà que s'hagin realitzat uns estudis formals o informal que hagi permès adquirir les competències tècniques valorarà haver realitzat les funcions descrites durant un període entre 1-2 anys o demostrar que s'han posat en joc totes les competències requerides en aquest període de temps, en diferents àmbits (formals i informals.CONDICIONS DEL LLOC DE TREBALL:Contracte indefinit (amb un període de prova màxim de 6 mesos) Jornada complerta i horari 'horari és de dilluns a divendres de 07:00 h. a 15:00 h.Aquesta organització intenta facilitar la conciliació laboral amb la vida personal, per exemple, aportant flexibilitat en diferents aspectes (horari, etc.)
quan la situació i l'activitat ho retribució anirà en funció de les competències aportades i constarà d'una part fixe i una de de treball: BadalonaContracte de llarga duradaIncorporació immediata