Grup Tramuntana, empresa líder del sector Comerç i Serveis a la zona fronterera, cerca personal per a la campanya d'estiu a les diferents àrees de negoci: Supermercats, Perfumeries, Moda, Regal i Restauració.
Oferim
- Incorporació a una empresa sòlida amb més de 75 anys d'història
- Jornada laboral de 40h / setmana de Dilluns a Diumenge
- 2 dies de festa a la setmana
- 10% de descompte en els nostres establiments.
- Periode de contractació: d'Abril a Setembre segons disponibilitat
- Tipus de contracte: Fixe discontinu / Eventual. Possibilitat indefinit.
- Salari: des de 18.500 € bruts anuals
PERFIL PROFESSIONAL DEL CANDIDAT/A
- Domini català i castellà Llegits i parlats. Valorable Francès i Anglès parlats.
- Capacitat per treballar en equip
- Bona atenció al públic
- Capacitat d'organització.
- Orientació al client.
- Ser una persona àgil i polivalent.
- Preferible amb carnet de conduir i vehicle propi.
RESPONSABILITATS DEL LLOC DE TREBALL:
- Actuar davant les diferents àrees seguint les indicacions del seu adjunt, cap de torn i/o encarregat/da.
- Rebre, orientar i atendre als clients.
- Assessorar-los en ús caixes automàtiques i cobrament en caixa manual.
- Adequar el punt de venda, preparant les prestatgeries de productes, optimitzant espais i buscant la complementarietat dels articles.
- Col-laborar en les modificacions periòdiques dels lineals i capçaleres, seguint criteris de l'empresa. Reposar els articles esgotats seguint els criteris i procediments de col-locació habituals.
- Reposar els productes al magatzem seguint els criteris i procediments així com de l'ordre i neteja de les diferents zones.
Grupo Tramuntana, empresa líder del sector Comercio y Servicios en la zona fronteriza, busca personal para la campaña de verano en las diferentes áreas de negocio: Supermercados, Perfumerías, Moda, Regalo y Restauración.
Ofrecemos
- Incorporación a una empresa sólida con más de 75 años de historia
- Jornada laboral de 40h / semana de Lunes a Domingo
- 2 días de fiesta a la semana
- 10% de descuento en nuestros establecimientos.
- Periodo de contratación: de Abril a Septiembre según disponibilidad
- Tipo de contrato: Fijo discontinuo / Eventual. Posibilidad indefinido.
- Salario: desde 18.500 € brutos anuales
PERFIL PROFESIONAL DEL CANDIDATO/A
- Dominio catalán y castellano leídos y hablados. Valorable Francés e Inglés hablados.
- Capacidad para trabajar en equipo
- Buena atención al público
- Capacidad de organización.
- Orientación al cliente.
- Ser una persona ágil y polivalente.
- Preferible con carnet de conducir y y vehículo propio.
RESPONSABILIDADES DEL PUESTO DE TRABAJO:
- Actuar ante las diferentes áreas siguiendo las indicaciones de su adjunto, jefe de turno y/o encargado/a.
- Recibir, orientar y atender a los clientes.
- Asesorarlos en uso cajas automáticas y cobro en caja manual.
- Adecuar el punto de venta, preparando las estanterías de productos, optimizando espacios y buscando la complementariedad de los artículos.
- Colaborar en las modificaciones periódicas de los lineales y cabeceras, siguiendo criterios de la empresa. Reponer los artículos agotados siguiendo los criterios y procedimientos de colocación habituales.
- Reponer los productos en el almacén siguiendo los criterios y procedimientos así como del orden y limpieza de las diferentes zonas.