Televenda / Telemarketer _ Persona Amb Gran Capacitat De Comunicació

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Televenda / Telemarketer - Persona amb gran capacitat de comunicacióDescripció de l'ofertaEstem actualment en un moment de creixement i en la cerca constant de personal qualificat per donar el millor servei.
La nostra oferta es pot ajustar a les necessitats dels/les treballadors/es, tant en la disponibilitat horària com en la conciliació.
La possibilitat de promoció i creixement dins l'empresa és un dels factors que volem destacar per aquells treballadors que tinguin la voluntat d'assolir nous reptes i tasques dins l'empresa.
Funcions i requisits de la vacantPerfil requerit:
Persona alegre i amb optimisme.Amb ganes de treballar i perseverant.Gran capacitat de comunicació.Amb iniciativa i dinamisme.Responsable.Amb capacitat de concentració i enfocament en objectius.Empatia.Seguretat en si mateix/a.Honest/a.Objectius:
Estudi de mercat i creació de llistes de clients potencials.Gestió de trucades telefòniques amb l'objectiu d'obtenir informació del contacte directe (encarregat/da de compres, responsable de màrqueting,...) i creació de base de dades.Enviament de correus de primer contacte (amb plantilla) amb l'objectiu de donar a conèixer la nostra empresa i punts forts.Possibilitat d'introducció al procés de venda.Presentació de Rapport setmanal.Condicions que ofereix l'empresaLliure disposició del/la treballador/a (entre 20 i 30 hores setmanals).
Perspectiva de la feinaPrevisió d'incorporació.
El salari es negociable a negociar segons el nombre d'hores acordades.
Altres dades a destacarTeletreball des de casa.Sou fix segons hores acordades (entre 20 i 30 hores setmanals a convenir).Possibilitat de comissions per venda (en cas d'entrar en processos de venda).Contracte de prova de 3 mesos amb incorporació immediata després de la prova.Facilitats horàries i conciliació segons les necessitats.Tracte proper i fluid per part de l'empresa.Gran interès en promocionar i millorar condicions dins l'empresa.Requisits mínims- Graduat escolar amb titulació Graduat escolar
- EGB amb titulació EGB
- Certificat escolaritat amb titulació Certificat escolaritat
- Certificats Professionals amb titulació Activitats administratives en la relació amb el client (ADGG0208)
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
- FP II amb titulació Administratiu i Comercial
- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
No es requereix experiència professional.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Mozos/As Almacén Sector Alimentación [Vkv-233]

¿Estás buscando una nueva oportunidad laboral? ¿Quieres trabajar en una importante empresa del sector de la pastelería situado en Bonmatí?¿Tienes experiencia...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 9 days ago

23319 - Recepcionista Administratiu/Va [Oe-725]

Important empresa de serveis de neteja de la zona de la Selva , necessita incorporar a plantilla una recepcionista a les seves oficines de Riudellots de la S...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 9 days ago

(Ptz-263) - Responsable De Centro - Recambios Y Posventa

Descripción¿Tienes formación en mecánica o electromecánica de automoción y gestión de empresas? ¿Tienes experiencia en el área de posventa en concesionarios ...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 9 days ago

B-226 | Agente Profesional

OPORTUNIDAD: Ampliamos Dpto. para 2023 con trabajo estable. Estamos interesados en una persona con valía para el asesoramiento presencial a clientes, y que p...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 9 days ago

Built at: 2025-01-18T02:08:11.686Z