Telephony Developer

Telephony Developer
Empresa:

Questronix Corporation


Detalles de la oferta

Job DescriptionResponsible for handling developments for the telephony system used by the contact center.Develop call flow scripts and assess user experience based on contact center requirements.Provide technical support for call flow changes and initiatives.Oversee the preparation and planning of call flows and communication improvements.QualificationsAt least 2 years of experience in coding and development on Voice Solutions.Knowledge and background in call flow development.Programming Languages: Java VXML, PHP, SQL, VoiceXML.Web Scripting: HTML, JSP, JavaScript.Database Systems: Oracle/Microsoft SQL Applications: Microsoft, WebSphere, Eclipse, NetBeans, Postman, Aspect, Twilio, or any contact center platform.Knowledge of API integrations and development.Benefits
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Telephony Developer
Empresa:

Questronix Corporation


Analista De Datos

Desde LHH nos encontramos en búsqueda de un perfil de Analista de datos para incorporarse a un importante cliente del sector financiero. Será para trabajar c...


Desde Lhh - Asturias

Publicado 24 days ago

Consultor Funcional

Nº de vacantes: 1 Lugar: Oviedo Tipo de contrato / Jornada: Indefinido / tiempo completo Titulación: FP Grado superior, Ingeniero en informática o área si...


Desde Compugroup Medical - Asturias

Publicado 24 days ago

Dinamizador/A Talleres Informática

Dinamizador/a de talleres de informática dirigido a personas mayores en la zona de Doneztebe/Santesteban. Taller orientado principalmente al uso de WhatsApp....


Desde Hartford - Asturias

Publicado 24 days ago

Administrador/A Junior Itsm (Cliente Final)

Desde Walters People estamos buscando un/a AAdministrador junior ITSM para incorporarse en plantilla directa de importante compañía de desarrollo de software...


Desde Walters People - Asturias

Publicado 24 days ago

Built at: 2024-09-15T09:01:49.475Z