Teléfono Permanente S.L. ofereix 1 lloc de treball com a Teleoperador/a, en horari de dilluns a divendres de 12h. a 18h. per a serveis d'Atenció al Soci/Donant d'una reconeguda Fundació.
Busquem persones especialistes en Atenció al Client, per a recepció i emissió de trucades telefòniques, amb habilitats de gestió, negociació, així com en altres tasques de gestió informatitzada de processos administratius i de back office. Imprescindible idioma català a nivell nadiu i castellà.
Funcions:Donar resposta a les peticions dels socis i sòcies per telèfon i correu electrònic, segons les pautes donades per la Fundació i amb el llenguatge i to corporatiu.Gestió i actualització de dades personals, baixes i altes de quotes.Recuperació de baixes de quotes de socis.Gestió de correus electrònics.Oferir informació bàsica sobre la Fundació i sobre la malaltia a la qual es dedica.Treballar diàriament amb la coordinadora d'Atenció al soci/a de la Fundació.Requisits:Experiència mínima d'1 any en gestió administrativa.Títol FP de Grau Mig en Administració.Català (parlat C2, escrit C2).Espanyol (parlat C2, escrit C2).Competències / coneixements: coneixements bàsics de Excel, nivell intermedi de Word i Google Drive. Coneixements de CRM.Nivell d'educació secundària post obligatòria (batxillerat o cicle formatiu de grau superior, o grau mitjà en gestió administrativa o equivalent). Es valorarà formació en comerç, màrqueting i comunicació.Ha de ser una persona empàtica, amb habilitat comunicativa oral i escrita, resolutiva, capacitat organitzativa, serenitat per a resoldre problemes quotidians i amb una bona capacitat de coordinació amb el departament que pertoqui.Condicions laborals:Contracte laboral indefinit.Jornada parcial tarda (6 hores - jornada diària).Salari mensual brut 1029.Possibilitat d'ampliació de jornada, segons la preparació i validesa de les persones candidates per a desenvolupar les tasques. És un lloc de treball estable.
#J-18808-Ljbffr