Teleoperador/A Teleassistència Barcelona 40H

Detalles de la oferta

Ets una persona dinàmica i amb habilitats comunicatives? Vols formar part d'un projecte d'iniciativa social que té cura de les persones? ET BUSQUEM A TU!
Funcions del rol: Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals. Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris. Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari. Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació. Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries. Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent. Què necessites? ESO/EGB. Valorable: CP en Gestió de trucades de teleassistència, CP Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials o domicilis, CFGM Tècnic/a en Emergències Sanitàries, CFGM Tècnic/a en Atenció a Persona en Situació de Dependència, CFGM Tècnic/a en Cures Auxiliars d'Infermeria, CFGS Integració Social. Nivell català alt (ideal aportar títol nivell C1). Nivell Mitjà-Alt en Ofimàtica. Experiència de 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència. Proactivitat, agilitat, responsabilitat, treball en equip i empatia. Què t'oferim? Vacant estable de 40 hores setmanals. Horari: dies rotatius de dilluns a diumenge (setmana curta/setmana llarga) i horari fixe de 9:00-17:00h. Salari: 17.025 euros bruts anuals 14 pagues + plus festiu. Data incorporació: immediata. Localització: Barcelona (Magòria-La Campana). #LI-GE1


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Grabsjobs_Co

Requisitos

Customer Care Manager

Ubicación Avda Cortes Valencianas, s/n portal 58, 46015 Valencia, Spain Posición Estamos buscando un Customer Service Manager para unirse a nuestro equipo d...


Odoo - Valencia

Publicado 16 days ago

Customer Service In Valencia (German Speaker)

Are you looking for a position that will help you learn more about the fintech sector? Do you enjoy supporting B2B clients on their mission to plan their fin...


Blu Selection - Valencia

Publicado 16 days ago

Lavaplatos - Jornada Parcial (Valencia)

VICIO es una compañía de restauración con sede en Barcelona y con presencia en las principales ciudades de España. Nacimos dispuestos a aportar el máximo val...


Vicio - Valencia

Publicado 16 days ago

Responsable - Atención Al Cliente - Ventas

Responsable - Atención al cliente - Ventas Estamos buscando un Responsable de Atención al Cliente – Ventas para empresa dedicada al alquiler de espacios de a...


Avansel Selección - Valencia

Publicado 16 days ago

Built at: 2024-11-18T16:47:31.476Z