Teleoperador/A Per Al Servei De Teleassistència A Barcelona

Detalles de la oferta

Key Talent Indicator somos la consultora tecnológica especializada en recursos humanos que ofrece soluciones innovadoras para la gestión del talento. Tenemos un enfoque basado en el uso de nuestro software con IA para que te puedas evaluar y analizar tus habilidades y aplicar a las ofertas que más encajan contigo.Somos eficientes, evaluamos el talento de manera objetiva, sin sesgos y cerramos el tiempo de contratación en tiempo record dando resultados óptimos.Busquem un/a Teleoperador/a per al nostre Servei de Teleassistència ubicat a Barcelona. Missió:Atendre i gestionar les comunicacions del servei de Teleassistència, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats i demandes de les persones usuàries.Funcions del rol:Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals.Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris. Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari. Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació.Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries. Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàriesRegistre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent.Què necessites?Formació Tècnic/a en Emergències Sanitàries o Tècnic/a en Atenció a les Persones en Situació de Dependència. Certificat de Professionalitat en Gestió de Trucades de Teleassistència.Valorable nivell català altExperiència mínima 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistènciaConeixements bàsics d'informàtica i maneig d'aplicacions de gestió alt. Capacitat per a manejar situacions d'estrès i actuar amb rapidesa en casos d'emergènciaQuè t'oferim?Jornada laboral de 1750 hores/any Lloc vacant estable Torn: de dilluns a dijous (rotatius) setmana curta i setmana llarga amb caps de setmana alterns. Horari: de matins o de tarda: matí de 7 h a 15?h o Tardes de 15 h a 23?h.Salari: 17025,12 euros bruts anuals.Data incorporació: immediata #LI-GE1


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Administrativo/A De Atención Al Cliente

DESCRIPCIÓN DE LA EMPRESA :Somos Muñoz Bosch S.L., empresa líder en suministros al sector de la hostelería con más de 30 años de experiencia. DESCRIPCIÓN DEL...


Muñoz Bosch Grupo Empresarial - Valencia

Publicado a month ago

Sustitución Recepcionista En Valencia - Tardes

Si te apasiona la atención al cliente, buscas un trabajo de tardes y hablas inglés. ¡Sigue leyendo! Se trata de un puesto de Recepcionista para hacer una sus...


Adecco (Spain) - Valencia

Publicado a month ago

Ay. Camarerx Para Aeropuerto De Valencia - Manises (Cobertura Navidad) Aplicar En 3 Minutos

¿Tienes pasión por el buen servicio, la gastronomía y los productos gourmet?¿Te gusta formar parte de un equipo internacional, inclusivo y actual?-Si a todo ...


Enrique Tomás - Valencia

Publicado a month ago

Camarero/A

Desde la oficina RAS INTERIM VALENCIA seleccionamos CAMAREROS/AS para empresa del sector HOSTELERO ubicada en GANDÍA. TUS RESPONSABILIDADES - Atención al cli...


Ras Interim - Valencia

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-12T08:28:24.874Z