Teleoperador/A Per Al Servei De Teleassistència A Barcelona

Detalles de la oferta

Key Talent Indicator somos la consultora tecnológica especializada en recursos humanos que ofrece soluciones innovadoras para la gestión del talento. Tenemos un enfoque basado en el uso de nuestro software con IA para que te puedas evaluar y analizar tus habilidades y aplicar a las ofertas que más encajan contigo.
Somos eficientes, evaluamos el talento de manera objetiva, sin sesgos y cerramos el tiempo de contratación en tiempo record dando resultados óptimos.
Busquem un/a Teleoperador/a per al nostre Servei de Teleassistència ubicat a Barcelona. Missió: Atendre i gestionar les comunicacions del servei de Teleassistència, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats i demandes de les persones usuàries.
Funcions del rol: Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals. Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris. Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari. Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació. Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries. Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent. Què necessites? Formació Tècnic/a en Emergències Sanitàries o Tècnic/a en Atenció a les Persones en Situació de Dependència. Certificat de Professionalitat en Gestió de Trucades de Teleassistència. Valorable nivell català alt Experiència mínima 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència Coneixements bàsics d'informàtica i maneig d'aplicacions de gestió alt.  Capacitat per a manejar situacions d'estrès i actuar amb rapidesa en casos d'emergència Què t'oferim? Jornada laboral de 1750 hores/any  Lloc vacant estable  Torn: de dilluns a dijous (rotatius) setmana curta i setmana llarga amb caps de setmana alterns.  Horari: de matins o de tarda: matí de 7 h a 15?h o Tardes de 15 h a 23?h. Salari: 17025,12 euros bruts anuals. Data incorporació: immediata #LI-GE1


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Grabsjobs_Co

Requisitos

Customer Care Manager

Ubicación Avda Cortes Valencianas, s/n portal 58, 46015 Valencia, Spain Posición Estamos buscando un Customer Service Manager para unirse a nuestro equipo d...


Odoo - Valencia

Publicado 15 days ago

Customer Service In Valencia (German Speaker)

Are you looking for a position that will help you learn more about the fintech sector? Do you enjoy supporting B2B clients on their mission to plan their fin...


Blu Selection - Valencia

Publicado 15 days ago

Lavaplatos - Jornada Parcial (Valencia)

VICIO es una compañía de restauración con sede en Barcelona y con presencia en las principales ciudades de España. Nacimos dispuestos a aportar el máximo val...


Vicio - Valencia

Publicado 15 days ago

Responsable - Atención Al Cliente - Ventas

Responsable - Atención al cliente - Ventas Estamos buscando un Responsable de Atención al Cliente – Ventas para empresa dedicada al alquiler de espacios de a...


Avansel Selección - Valencia

Publicado 15 days ago

Built at: 2024-11-17T23:33:36.918Z