Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Back Office Comercial Francés Nativo | Ox-767

Posición ESTABLE con contrato directo con la empresa.Perfil con dotes de comunicación y con orientación al cliente interno y externo.Requisitos:Dominio de EX...


Importante Empresa - Barcelona

Publicado 17 days ago

Retail Stores Associate Ii Ose-035

Become a Part of the NIKE, Inc. TeamNIKE, Inc. does more than outfit the world's best athletes. It is a place to explore potential, obliterate boundaries and...


Nike - Barcelona

Publicado 17 days ago

Customer Service- Barcelona- Inglés Alto

¿Dónde vas a trabajar?Empresa dedicada a la distribución envases de plástico, localizada en el centro de Barcelona.¿Qué harás en tu nuevo puesto?Customer Ser...


Undisclosed - Barcelona

Publicado 17 days ago

(Jt-131) - Online Casino Dutch Customer Support In Barcelona

Experiencia Laboral: Sin experienciaDescripción del Trabajo: Como parte de nuestro equipo de soporte al cliente, tendrás la responsabilidad de:Apoyar a los c...


Job Squad - Barcelona

Publicado 17 days ago

Teleoperador/A Per Al Servei De Teleassistència A Barcelona

Detalles de la oferta

El Servei de Teleassistència de UTE ASISPA-SUARA ofereix atenció immediata les 24 hores del dia, a través d'un sistema tecnològic que connecta a les persones usuàries amb una Central d'Atenció des del qual s'atenen les necessitats sorgides en el domicili.
A la UTE ASISPA-SUARA busquem un/a Teleoperador/a per al nostre Servei de Teleassistència ubicat a Barcelona.
Missió: Atendre i gestionar les comunicacions del servei de Teleassistència, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats i demandes de les persones usuàries.
Funcions del rol: Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals.
Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris.
Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari.
Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació.
Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries.
Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent.
Què necessites?
Formació Tècnic/a en Emergències Sanitàries o Tècnic/a en Atenció a les Persones en Situació de Dependència.
Certificat de Professionalitat en Gestió de Trucades de Teleassistència.
Valorable Català Nivell C1 Experiència mínima 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència Coneixements bàsics d'informàtica i maneig d'aplicacions de gestió Capacitat per a manejar situacions d'estrès i actuar amb rapidesa en casos d'emergència Què t'oferim?
Jornada laboral de 1750 hores/any amb torns rotatius Lloc vacant estable  Horari: de dilluns a diumenge (rotatius) setmana curta i setmana llarga.
Matins: 7 h a 15?h, Tardes 15 h a 23?h i Nits 23 h a 7?h. (Aproximadament) Salari: 17025,12 euros bruts anuals.
Data incorporació: immediata


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-19T21:17:29.551Z