Teleoperador/A Per Al Servei De Teleassistència A Barcelona

Detalles de la oferta

Key Talent Indicator somos la consultora tecnológica especializada en recursos humanos que ofrece soluciones innovadoras para la gestión del talento. Tenemos un enfoque basado en el uso de nuestro software con IA para que te puedas evaluar y analizar tus habilidades y aplicar a las ofertas que más encajan contigo. Somos eficientes, evaluamos el talento de manera objetiva, sin sesgos y cerramos el tiempo de contratación en tiempo record dando resultados óptimos. Busquem un/a Teleoperador/a per al nostre Servei de Teleassistència ubicat a Barcelona. Missió: Atendre i gestionar les comunicacions del servei de Teleassistència, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats i demandes de les persones usuàries. Funcions del rol: Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals. Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris. Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari. Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació. Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries. Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent. Què necessites? Formació Tècnic/a en Emergències Sanitàries o Tècnic/a en Atenció a les Persones en Situació de Dependència. Certificat de Professionalitat en Gestió de Trucades de Teleassistència. Valorable nivell català alt Experiència mínima 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència Coneixements bàsics d'informàtica i maneig d'aplicacions de gestió alt. Capacitat per a manejar situacions d'estrès i actuar amb rapidesa en casos d'emergència Què t'oferim? Jornada laboral de 1750 hores/any Lloc vacant estable Torn: de dilluns a dijous (rotatius) setmana curta i setmana llarga amb caps de setmana alterns. Horari: de matins o de tarda: matí de 7 h a 15 h o Tardes de 15 h a 23 h. Salari: 17025,12 euros bruts anuals. Data incorporació: immediata LI-GE1


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Adzuna_Ppc

Requisitos

Norwegian Speaking Teamleader In Torrevieja, Spain

Søknadsfrist: 25.11.2024We are currently on the lookout for our new team leader for our Norwegian team! As a team leader, you'll be a crucial linchpin for co...


Amento - Otra

Publicado 17 days ago

Cajero/A 24Hs - Lugo

En dependencia del/la Responsable de Cajas tendrás la misión de contribuir por ti mismo/a a la satisfacción de los clientes y al desarrollo de las ventas, as...


Obramat - Otra

Publicado 12 days ago

Vertriebsdisponent Im Homeoffice (M/W/D)

Wir suchen mit Ihnen den Erfolg Als führende Onlineagentur erhalten Sie durch uns Zugriff auf eines der innovativsten Systeme der letzten Jahre. Unsere innov...


Stellenmanufaktur - Otra

Publicado 12 days ago

Onderwijsmanager Educatieve Trajecten En Inburgering (0,8-1,0 Fte)

Per direct ontstaat als gevolg van groei, een vacature binnen het cluster Educatie, voor een onderwijsmanager Educatieve Trajecten en Inburgering Werelden ko...


Scalda - Otra

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-11-12T19:57:49.350Z