Teleoperador/A Per Al Servei De Teleassistència A Barcelona

Detalles de la oferta

El Servei de Teleassistència de UTE ASISPA-SUARA ofereix atenció immediata les 24 hores del dia, a través d'un sistema tecnològic que connecta a les persones usuàries amb una Central d'Atenció des del qual s'atenen les necessitats sorgides en el domicili. A la UTE ASISPA-SUARA busquem un/a Teleoperador/a per al nostre Servei de Teleassistència ubicat a Barcelona. Missió: Atendre i gestionar les comunicacions del servei de Teleassistència, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats i demandes de les persones usuàries. Funcions del rol: Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals. Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris. Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari. Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació. Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries. Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent. Què necessites? Formació Tècnic/a en Emergències Sanitàries o Tècnic/a en Atenció a les Persones en Situació de Dependència. Certificat de Professionalitat en Gestió de Trucades de Teleassistència. Valorable nivell català alt Experiència mínima 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència Coneixements bàsics d'informàtica i maneig d'aplicacions de gestió alt. Capacitat per a manejar situacions d'estrès i actuar amb rapidesa en casos d'emergència Què t'oferim? Jornada laboral de 1750 hores/any Lloc vacant estable Torn: de dilluns a dijous (rotatius) setmana curta i setmana llarga amb caps de setmana alterns. Horari: de matins o de tarda: matí de 7 h a 15 h o Tardes de 15 h a 23 h. Salari: 17025,12 euros bruts anuals. Data incorporació: immediata


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Adzuna_Ppc

Requisitos

Customer Care Specialist (German)

David Kennedy Recruitment is working with a BPO with great employee satisfaction ratings to find experienced German-speaking Customer Care Specialists to wor...


David Kennedy Recruitment - Otra

Publicado 6 days ago

Customer Care Specialist (German)

David Kennedy Recruitment is working with a BPO with great employee satisfaction ratings to find experienced German-speaking Customer Care Specialist to work...


David Kennedy Recruitment - Otra

Publicado 6 days ago

German Customer Service

The Wise Seeker is the leading HR technology company in unbiased talent evaluation. With over 15 years in the industry analyzing the needs and demands of the...


Key Talent Indicator - Otra

Publicado 6 days ago

Customer Care Agent

Established in 1981 with a single store in the Northwest of England, the JD Group is a leading omni-channel retailer of Sports Fashion, Outdoors and Gyms wit...


Jd - Otra

Publicado 6 days ago

Built at: 2024-11-26T07:39:29.773Z