Teleoperador/A Per Al Servei De Teleassistència A Barcelona

Teleoperador/A Per Al Servei De Teleassistència A Barcelona
Empresa:

Suara Cooperativa


Detalles de la oferta

El Servei de Teleassistència de UTE ASISPA-SUARA ofereix atenció immediata les 24 hores del dia, a través d'un sistema tecnològic que connecta a les persones usuàries amb una Central d'Atenció des del qual s'atenen les necessitats sorgides en el domicili. A la UTE ASISPA-SUARA busquem un/a Teleoperador/a per al nostre Servei de Teleassistència ubicat a Barcelona. Missió: Atendre i gestionar les comunicacions del servei de Teleassistència, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats i demandes de les persones usuàries. Funcions del rol: Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals. Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris. Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari. Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació. Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries. Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent. Què necessites? Formació Tècnic/a en Emergències Sanitàries o Tècnic/a en Atenció a les Persones en Situació de Dependència. Certificat de Professionalitat en Gestió de Trucades de Teleassistència. Valorable nivell català alt Experiència mínima 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència Coneixements bàsics d'informàtica i maneig d'aplicacions de gestió alt. Capacitat per a manejar situacions d'estrès i actuar amb rapidesa en casos d'emergència Què t'oferim? Jornada laboral de 1750 hores/any Lloc vacant estable Torn: de dilluns a dijous (rotatius) setmana curta i setmana llarga amb caps de setmana alterns. Horari: de matins o de tarda: matí de 7 h a 15 h o Tardes de 15 h a 23 h. Salari: 17025,12 euros bruts anuals. Data incorporació: immediata


Fuente: Adzuna_Ppc

Requisitos

Teleoperador/A Per Al Servei De Teleassistència A Barcelona
Empresa:

Suara Cooperativa


Dutch Or Flemish Customer Care

Thinking about moving abroad? Check out Bulgaria, with its black sand beaches, hot springs and natural and handmade landmarks Bulgaria is a beautiful country...


Desde Recruit4Work Sl - Otra

Publicado 2 days ago

Customer Service Agent - Danish-Speaking

We're on the lookout for our new teammate Are you driven by providing excellent service and guidance to customers? Do you thrive on using the phone and digit...


Desde Viking - Otra

Publicado 2 days ago

Care Assistant - Epsom

Join a leading domiciliary care provider that values their carers and pay for every minute worked: traveling between customers, PAID, usage of car & petrol, ...


Desde Bluebird Care - Otra

Publicado 2 days ago

Care Assistant - Chichester

oin a leading domiciliary care provider that values their careworkers and pays for every minute worked. Not only are you paid your hourly rate, but we also p...


Desde Bluebird Care - Otra

Publicado 2 days ago

Built at: 2024-10-16T12:25:14.194Z