Teleoperador/A De Teleassistència Bcn It - Tardes

Detalles de la oferta

Key Talent Indicator somos la consultora tecnológica especializada en recursos humanos que ofrece soluciones innovadoras para la gestión del talento. Tenemos un enfoque basado en el uso de nuestro software con IA para que te puedas evaluar y analizar tus habilidades y aplicar a las ofertas que más encajan contigo.
Somos eficientes, evaluamos el talento de manera objetiva, sin sesgos y cerramos el tiempo de contratación en tiempo record dando resultados óptimos.
Desitges contribuir al benestar d'altres persones? T'invitem a unir-te al nostre equip!
Funcions del rol:
Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals. Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris. Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari. Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació. Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries. Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent. Què necessites?
ESO/EGB. Valorable: CP en Gestió de trucades de teleassistència, CP Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials o domicilis, CFGM Tècnic/a en Emergències Sanitàries, CFGM Tècnic/a en Atenció a Persona en Situació de Dependència, CFGM Tècnic/a en Cures Auxiliars d'Infermeria, CFGS Integració Social. Nivell català alt (ideal aportar títol nivell C1). Nivell Mitjà-Alt en Ofimàtica. Experiència de 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència. Proactivitat, agilitat, responsabilitat, treball en equip i empatia. Què t'oferim?
Suplència de 40 hores setmanals per la campanya de nadal (més de 3 mesos). Horari: dies rotatius de dilluns a diumenge (setmana curta/setmana llarga) i horari fixe de 15:00-23:00h. Salari: 17.025 euros bruts anuals 14 pagues + plus festiu. Data incorporació: immediata. Localització: Barcelona (Magòria-La Campana). #LI-GE1


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Grabsjobs_Co

Requisitos

Operador/A De Local De Apuestas Deportivas (La Ribera: Alberic Y Tavernes De La Valldigna)

¿Quiénes somos? Somos un grupo multinacional dedicado al entretenimiento y al ocio, líder en el sector del juego privado, con cuatro décadas de experiencia ...


Codere Servicios - Valencia

Publicado 15 days ago

Inside Sales Account Manager (M/F/D)

Your daily workout We are looking for a communicative and solution-oriented Inside Sales Account Manager (m/f/d) to expand our new internal sales team in Ibe...


Egym Gmbh - Valencia

Publicado 15 days ago

Inside Sales Account Manager (M/F/D)

Your daily workout We are looking for a communicative and solution-oriented Inside Sales Account Manager (m/f/d) to expand our new internal sales team in Ibe...


Egym Gmbh - Valencia

Publicado 15 days ago

Jr. Account Officer

JOB RESPONSIBILITIES: Conduct and promote marketing activities to attain or increase booking targets. Suggest steps and other marketing strategies to improve...


First Standard Finance Corporation - Valencia

Publicado 15 days ago

Built at: 2024-11-18T02:48:07.342Z